EN

Blog

Prenájom obchodného zástupcu: Ako vám môže pomôcť rásť bez zbytočných nákladov

Predaj je motorom každého úspešného podnikania. No vybudovať efektívny obchodný tím nie je len otázkou výberu správnych ľudí – je...

Externý obchodný zástupca vs. interný predajca: Kedy sa oplatí outsourcing?

Každá firma skôr či neskôr stojí pred rozhodnutím – investovať do interného obchodného tímu alebo využiť externých predajcov? Obe možnosti majú svoje...

5 dôvodov, prečo malé firmy využívajú prenajatých obchodníkov

Malé firmy čelia výzve, ako konkurovať väčším hráčom. Prenájom obchodných zástupcov je jedným z efektívnych riešení, ktoré im umožňuje rásť bez...

Ako rýchlo získať skúseného obchodníka bez zdĺhavého náboru?

Nájsť dobrého obchodníka je jednou z najväčších výziev pre firmy. Štatistiky ukazujú, že až 45 % obchodníkov neprežije prvý rok na svojej pozícii...

Výhody flexibilného obchodného tímu: Prenájom ako riešenie pre moderný biznis

V minulosti si firmy budovali veľké interné obchodné tímy, ktoré boli nákladné a fixné. Dnes už vieme, že flexibilita je kľúčom k rastu....

Čo všetko zvládne prenajatý obchodný zástupca?

Mnoho firiem si myslí, že prenajatý obchodník dokáže len základné predajné aktivity. Pravdou je, že skúsení predajcovia z Deal Factory zvládnu...

Prenájom obchodného tímu vs. interný nábor: Čo je pre vás výhodnejšie?

Rozhodnutie, či investovať do interného obchodného tímu alebo prenajať obchodníkov, je kľúčové pre každú firmu. Obe možnosti majú svoje výhody aj nevýhody, no stále...

Najnovšie trendy v B2B predaji a ako ich využiť

B2B predaj sa neustále mení. Čo fungovalo pred pár rokmi, dnes už nemusí byť efektívne. Ak chcete byť o krok pred...

Ako motivovať obchodný tím k dosahovaniu lepších výsledkov

Každý manažér chce, aby jeho obchodný tím dosahoval čo najlepšie výsledky. Motivácia však nie je len o bonusoch – je to...

Ako správne merať a analyzovať výkonnosť obchodného tímu

Mať obchodný tím je jedna vec. Vedieť, ako merať jeho výkonnosť, je druhá. Ak nemáte správne metriky, neviete, či váš tím...

Rozhovor s našou obchodníčkou Daškou: O práci, motivácii a úspechoch v Deal Factory

Keď si sa rozhodla pre kariéru v Deal Factory, čo ťa najviac oslovilo? Prácu v Deal Factory som prijala ako výzvu, kde môžem...

Rok 2024 končí, deals pokračujú!

Deal Factory: Spoločne za úspechom – Rok 2024 v znamení rastu a inšpirácie Rok 2024 je skoro za nami a s hrdosťou môžeme povedať, že bol...

Podcast Kariérna kaviareň: V obchodovaní našli svoje poslanie a teraz pomáhajú iným firmám uspieť

S obchodovaním a predajom sa spájajú viaceré mýty. Mnohí považujú hľadanie potenciálnych klientov, aktívne predávanie svojich produktov či služieb a prezentovanie ich benefitov za vystúpenie...

Na rovinu podcast: Dva odlišné tábory, jeden spoločný cieľ. Prečo marketing a obchod bez seba nevedia žiť?

„Je to jeden zo základných pilierov podnikania, napriek tomu, že na Slovensku sa ľudia stále boja investovať do marketingu a salesu. My sme si...

Žilinský Startup Weekend: Miesto, kde sa inovatívne nápady menia na realitu

Boli sme súčasťou žilinského Startup Weekend-u. Event podporuje nápady a učí mladých ľudí podnikať. Tento rok bol pre nás výnimočný. Deal Factory...

Obchodníčka Erika: Nepretržité vzdelávanie nám poskytuje zásadnú konkurenčnú výhodu.

Kreativita pri hľadaní riešení pre svojich klientov, vzdelávanie a budovanie dlhodobých vzťahov postavených na rešpekte a lojalite. Erika je príkladom aplikovania hodnôt Deal Factory do každodennej...

Obchodníčka Evka: Aj keď je úsmev na začiatku telefonátu silený po chvíli sa premení na prirodzený

Veselá a bezprostredná, no zároveň veľká profesionálka. To je naša Evka. Každý deň nás inšpiruje v tom, akou vášňou vie byť obchodovanie,...

Obchodník Michal: Všetko sa dá, keď sa chce.

Z odmietnutí si vziať ponaučenie, zodpovednosť a dochvíľnosť ako piliere vzťahu s klientom a pomoc kolegovi v každej situácii. To a ešte oveľa viac sa denne...

Obchodníčka Viktória: Neustále sa vzdelávaj, uč sa cudzie jazyky, neboj sa výziev a zmien.

Dôslednosť, spoľahlivosť a precíznosť – týmito vlastnosťami by sme opísali ďalšiu členku nášho tímu – Viktóriu. Čo ju motivuje a inšpiruje v práci?...

Obchodníčka Martina: Motivuje ma pocit z dobre vykonanej práce, keď sú spokojní všetci zainteresovaní.

Balans medzi pracovnými povinnosťami a priestorom na ,,dobitie“ bateriek je pre prácu obchodníka veľmi dôležité. V našom tíme to vnímame všetci rovnako. Ako vyzerá...

Obchodníčka Majka: Nepristupujeme ku klientom ako k číslam, záleží nám na osobitnom prístupe.

Nenechá sa zlomiť odmietnutiami, nepremáha sa, keď to nejde. Majka je ostrieľaná obchodníčka, ktorej zdravý prístup k práci motivuje nás všetkých....

Netreba sa vzdávať pri neúspechu, nedá sa vyhovieť každému. Obchodníčka Evka nás motivuje svojim pozitívnym prístupom.

Obchod vidí ako príležitosť priniesť trhu skvelé produkty a služby. Baví ju rozmanitosť a možnosti, ktoré jej ponúka. Naša obchodníčka Evka radí,...

Obchodníčka Zuzka miluje vietor vo vlasoch, výzvy a tabuľky. Čo ju naučila práca v Deal Factory?

Rozvíjať sa, vzdelávať sa, baviť sa. To sú základné body, ktoré by mal podľa Zuzky dodržať dobrý obchodník. Čo ale...

Úspech vo svete s prenajatými obchodníkmi

Keď sme plánovali zahraničný a korporátny rast na rok 2023, nečakali sme, že sa nám podarí vybudovať tím v piatich krajinách sveta, ktorý...

Podcast Levosphere: Dobrý obchodník predá aj vodu v koši. Je to naozaj tak?

„Vyberať si či investujem iba do obchodu alebo marketingu je, ako rozhodovať sa, či chcem ľavú, alebo radšej pravú ruku.“ Takto naša CEO...

Ako s Deal Factory rastieme do sveta: 50 špičkových B2B obchodníkov a obchodné tímy v 5 krajinách sveta.

Naši mentori nám často hovoria, že sme nevídane ambiciózni. Na rok 2023 sme si za cieľ nastavili trojnásobný rast. Mnohým to pripadá...

Deal Factory prináša inovatívne call centrum špecializované na B2B segment

Telefonovanie dokáže byť výzvou pre obchodníkov aj pre zákazníkov. Ak je však vedené správne, stáva sa najúčinnejšou metódou v obchode na získanie spolupráce s klientom. Deal...

6 nápadov, vďaka ktorým budú vaše obchodné porady naozaj hodnotné

Chcete svoje obchodné porady presunúť na vyšší level? Prečítajte si naše tipy. 1. Pozvite na poradu členov z iných tímov Váš obchodný tím...

Program porady obchodného tímu: Na čo nezabudnúť pri každej obchodnej porade

Hoci program stretnutí jednotlivých obchodných tímov vyzerá vždy odlišne, ponúkame vám vzorový program obchodnej porady, ktorý môžete použiť pri vedení vlastných...

Ako viesť efektívnu obchodnú poradu v 5 jednoduchých krokoch

Práve sa chystáte na poradu obchodného tímu, tak nech stojí za to! V prvom rade, na poradu prichádzajte načas a pripravení, bez ohľadu na to, koľko...

7 tém, ktoré by ste mali zahrnúť do svojich obchodných porád alebo prezentácie pre obchodníkov

Nechoďte na poradu bez toho, aby ste mali jasno, o čom budete hovoriť. Ponúkame vám niekoľko tém, ktoré by ste nemali na týždňovej...

5 krokov pri príprave úspešnej porady obchodného tímu

1. krok: Zabezpečte, aby mala porada správny formát na diskusiu Porada má mať konkrétny účel a jasnú agendu, ktorá má tento účel...

Ako viesť poradu obchodného tímu

Po každej porade by sa mali vaši obchodníci cítiť motivovaní a mali by mať ambíciu dosiahnuť čo najlepšie výsledky. Ak to tak...

Dôležitosť obchodného telefonovania: Čo táto služba prináša vášmu biznisu? 

Trh preskúmaný, klienti zacielení. Prichádza čas na obchodný telefonát. Často je to kľúčový moment pre uzavretie obchodu. V Deal Factory službu telefonovania, teda...

Kreativ gang a Deal factory pomáhajú firmám rásť, vďaka jedinečnému prepojeniu marketingu s obchodom

Balans medzi marketingom a obchodom premieňajú potenciál na zisku. Iba 8% firiem má silné prepojenie a dobré vzťahy medzi marketingovým a obchodným oddelením. Obchodní...

Podcast Diagnóza podnikateľ: Ako robiť obchod úspešne a bez stresu

Naša CEO Katka bola hosťom v ďalšom podcaste. Tentokrát sa však na tému obchodu pozreli z inej strany. Edita Angyalová sa pýtala na to,...

Poď pracovať do Deal Factory: Čo ťa čaká?

V Deal Factory stále hľadáme posilu do tímu. Niekoho, kto sa nebojí každodenných prekážok, výziev a častokrát aj odmietnutia. Niekoho, kto sa rád vzdeláva...

Podcast Tonyho Dúbravca: O svete obchodníkov a budovaní obchodných tímov

Naša CEO Katka Šimková bola hosťom v podcaste Tonyho Dúbravca. Rozprávali sa o Katkiných pracovných začiatkoch, o jej kariére obchodníčky či počiatkoch a fungovaní firmy...

Čo naučili Klaudiu 3 roky v Deal Factory?

Naučila si sa u nás niečo nové? Za tri roky práce v Deal Factory som sa naučila a spoznala toho naozaj veľa. Naučila som...

Dnešné nie môže byť zajtrajšie áno. To je jednou z vecí, ktoré sa v Deal Factory naučila obchodníčka Saška.

Čomu si sa venovala pred nástupom do Deal Factory a prečo si chcela zmenu? Venovala som sa rôznym veciam. Niekoľko rokov som...

Obchodníčka Soňa miluje rozmanitosť svojej práce a pri dobrej hudbe sa popasuje aj s menej príjemnými úlohami.

Ako si sa dostala do DealFactory a čo Ťa lákalo prijať ponuku? Na pracovnú ponuku som natrafila, keď som hľadala prácu na čiastočný úväzok,...

Obchodníčka v tele rebelky, Petra, sa nebojí ťažkých výziev a obchodníkov motivuje, aby si verili.

Aké sú pre Teba najlepšie výzvy v obchode, ktoré Ťa posúvajú vpred? Každé obchodné stretnutie je výzva. Každým obchodom sa stretávam s iným...

Obchodníčka Miška vie, že to najlepšie čo môže obchodník urobiť, je neprestať na sebe makať.

Ako dlho sa venuješ obchodu a čo Ťa na obchodovaní baví? Obchodu sa venujem už viac ako 14 rokov. V mojom prípade je...

Manažérky a obchodníčky z Deal Factory: Do obchodovania patria hodnoty a vášeň

V obchode vidíme viac, ako len naháňanie sa za finančným ohodnotením. Je plný výziev a inšpirácie. Vieme však, že to nie je odvetvie...

Ako na win-win dealy?

Čo je lepšie ako uzavrieť deal, v ktorom sú spokojné obe strany? Všetci sú šťastní: vám sa podarilo dohodnúť zákazku, teší...

Ako motivovať tím, ktorý pracuje na diaľku

Práca na diaľku je dnes už normou a nikam neodchádza. Až 98 % ľudí, ktorí pracujú na diaľku tvrdí, že chcú týmto spôsobom...

Obchod je hra. A my hráme podľa pravidiel.

Obchodovanie je pre nás životným štýlom. Obchodovanie je pre nás vášňou. Obchodovanie je pre nás hrou. Nepoznáme stereotyp, neustále sa zlepšujeme, prekonávame prekážky,...

Vizuálne spracovanie hodnôt Deal Factory: Čo za tým stojí?

Definovať si firemné hodnoty bol náročný ale zároveň príjemný proces. Tá náročnejšia časť však začala až po ich rozlúsknutí. Ako vizuálne...

Vzdelávaním k trvalej informovanosti. Máme plán!

Pri práci čerpáme z našich dlhoročných skúseností. Každá situácia, každý problém a každé riešenie nás vyformovalo na profesionálnych obchodníkov, akými dnes sme. Vieme však,...

Obchodník Jakub hľadá pozitíva v nepríjemných situáciách a útočisko v prírode.

Čo Ťa v DealFactory baví a čo si sa tu naučil? Tých vecí, ktoré ma bavia je viac. V prvom rade je to...

Práca obchodníka je skôr životným štýlom: Dynamická Aďka sa pretancuje životom aj obchodom

Ako si sa dostala do Deal Factory? Hľadala si prácu obchodníčky? Vždy som vedela, že obchod je to, čo chcem robiť...

Andrea Bušinská: V obchodnom jednaní je dôležitá autentickosť

Mnohí si pod obchodovaním predstavia naháňanie sa za čo najväčšími ziskami. Je to však aj odvetvie, kde sa človek stretáva s rôznymi výzvami....

6 rád ako pomôcť start-upom a menším podnikom vyrásť ( II. časť)

V minulom blogu sme predstavili prvých 5 stratégií na podporu rastu a dnes budeme pokračovať: 1. Zlaďte predaj, výsledky a marketing Všetky tieto komponenty...

5 rád ako pomôcť start-upom a menším podnikom vyrásť ( I. časť)

Máte skvelý produkt, o ktorom viete, že ho trh potrebuje a každý sa naň chce vrhnúť? Potenciálnych zákazníkov je neúrekom, ale váš...

7 tipov na vytvorenie efektívneho rozvrhu pri práci z domu

1. Nastavte si bežnú rannú rutinu Keď pracujete v kancelárii, máte automaticky nastavenú vlastnú rutinu. Vstanete, sadnete do auta a idete do práce. Bez...

Poznáte 4 tipy ako uspieť v presviedčaní a predať viac?

1. Nikdy nezabudnite na to, že váš biznis je dobrý Jednou zo základných stratégii ako uspieť v presviedčaní a v samotnom predaji je pamätať si,...

Neprestávajte obchodovať. Firmy stále kupujú kvalitné riešenia!

Covid doba neteší nikoho z nás. Čakáme na lepšie výsledky, uvoľňovanie opatrení. Túžime po živote pred Covidom. Medzičasom však nemôžeme čakať, že k nám...

SALES E-MAILS SECRETS: Predmet e-mailu zvyšuje konverzie čitateľnosti o 20%

Kedykoľvek posielate obchodné emaily, nezabudnite sa poriadne zamyslieť nad predmetom e-mailu, ktorý posielate. Predmet emailu má kľúčový význam a zásadne ovplyvňuje...

7 rád ako získať viac zákazníkov

Podnikatelia často uvažujú nad tým ako rásť. Kde hľadať nových zákazníkov a ako ich osloviť? Táto otázka sa nám opakuje tak...

10 tipov pre obchodníkov v teréne počas pandémie

Prečítajte si našich 10 tipov, ako sa správať počas týchto náročných dní. Odporúčania, s ktorými by sa mal zoznámiť každý obchodník....

Inšpirácia mesiaca: Refresher

Prečítajte si inšpiráciu z prostredia najznámejšieho online magazínu zameraného primárne na mladšiu generáciu REFRESHER. 1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? Refresher...

Ako budovať vzťahy s rúškom na tvári

Neverbálna komunikácia je na pracovisku mimoriadne dôležitá. Je jedno, či sa snažíte predať auto alebo chcete zahviezdiť na pracovnom pohovore. V dobe pandémie je...

16 pozitívnych afirmácií, ktoré by mal poznať každý obchodník

Úspešný obchodníci sa musia veľmi rýchlo naučiť, ako si zachovať pozitívny prístup a ako sa obrniť pred odmietnutím.Táto práca si vyžaduje zanietenie,...

Tipy na zachovanie si správneho prístupu

Obchodníci sú z povahy optimisti, ktorí veria, že každú prezentáciu uzavrú úspešne. Často však musia čeliť tvrdej realite a nenávidenému slovíčku „Nie“....

11 tém, ktoré NAOZAJ ocenia vaši obchodní zástupcovia na poradách (2. časť)

Chcete zlepšovať zručnosti svojich obchodných zástupcov a viesť efektívne porady? Ponúkam vám 11 skvelých tipov, ktorými svojich obchodných zástupcov naozaj zaujmete....

11 tém, ktoré NAOZAJ ocenia vaši obchodní zástupcovia na poradách (1. časť)

Chcete zlepšovať zručnosti svojich obchodných zástupcov a viesť efektívne porady? Ponúkam vám 11 skvelých tipov, ktorými svojich obchodných zástupcov naozaj zaujmete....

Inšpirácia mesiaca: ERNEST.TO

1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh?  Sme inžinieri srdcom aj dušou. Viac ako 10 rokov pomáhame budovať softvér pre množstvo zaujímavých...

Inšpirujte svoj tím: 5 tipov pre vašu najbližšiu tímovú prácu

Porada!!! Už vidíte, ako vaši obchodníci nadšene bežia do zasadačky? Akurát tak vo vašich snoch. Ale viete, že porady obchodníkov môžu byť...

Ako pomôcť svojim zamestnancom nájsť balans medzi pracovným a osobným životom (2. časť)

V predošlom blogu sme sa venovali pracovnému balansu a dnes budeme v tejto téme pokračovať. Povieme si ďalšie rady a tipy ako nájsť rovnováhu...

Ako pomôcť svojim zamestnancom nájsť balans medzi pracovným a osobným životom (1. časť)

Túto tému som už rozoberala v jednom z blogov, no keďže mala veľký úspech, vrátim sa k nej ešte aj dnes. Lepšia rovnováha medzi...

Obchodný tím bez obchodnej stratégie nemôže fungovať

Obchodná stratégia v obchodnom tíme nesmie chýbať. Je to akoby hrali hudobníci bez nôt, len tak ako im to napadne. Nemusí...

Ovládanie reči tela – dôležitá zbraň v arzenáli obchodníkov (1.časť)

  Ako obchodník by ste sa popri počúvaní slov svojho potenciálneho zákazníka mali usilovať „počúvať“ aj reč jeho tela. Keď vidíte,...

3 riešenia na zvýšenie počtu reakcií odložených hovorov

Svojim obchodníkom vždy hovorím, že žiadať ľudí o to, aby vám zavolali späť je bezohľadné. Bez ohľadu na hodnotu, či dôvod, je to...

Ako ovládať svoje emócie pri predaji

Momentálne je mnoho ľudí na svete v strese. Niektorí z nás čelia koronavírusu a súvisiacej kríze a boja sa o priateľov a rodinu. Iní zas riešia úplne...

4 výhody videí v oblasti predaja

Všetci v tejto kríze hľadáme riešenia, ktoré vedú k získaniu zákaziek. Hľadáme niečo, čo nás odlíši od všetkých správ, e-mailov a vecí ostatných obchodníkov,...

UZATVORENIE DEALU: Ako ukončiť obchod a získať zákazníka!

Často sa na našich školeniach pre obchodníkov stretávame s otázkou: Ako uzavrieť obchod? Ako ukončiť stretnutie a získať klienta? Spísali sme pár rád ako...

Ako osloviť rôzne skupiny zákazníkov v čase krízy

V minulom blogu sme si pomocou šikovnej tabuľky rozdelili zákazníkov do skupín podľa zmeny ich správania v čase krízy. Keď už vieme, do ktorej...

Poznaj svojich zákazníkov, najmä v kríze

Kľúčovou stratégiou v období krízy je poznať svojich zákazníkov a to, ako sa môžu meniť V kríze sa menia postoje aj správanie zákazníkov, preto...

Pravidlo na zvyšovanie konverzií: Prinášajte riešenia

Obchodníci to dnes tiež nemajú jednoduché. Všade kam sa dovoláte počujete rovnakú story. Nemáme záujem o nové riešenia, aktuálne znižujeme náklady,...

Moji najobľúbenejší obchodníci na Slovensku

Aktuálna ekonomická situácia je pre mnohé firmy nepriaznivá. Mnohí zamestnanci aj majitelia firiem sú v strese. Dnes možno viac ako inokedy je dôležité...

7 rád ako urobiť kvalitné online demo

Aktuálna situácia nás núti predávať online. Musíme sa prispôsobiť. Upravujeme obchodné stratégie, oslovujeme väčší počet zákazníkov. Snažíme sa dohodnúť, čo...

Neprestávajte obchodovať! Upravte svoj obchodný proces

Mnohí podnikatelia sa obávajú ako potenciálna kríza ovplyvní ich život. Či im zákazníci ostanú. Či budú mať z čoho platiť zamestnancov. Mnohí nám...

Skúsenosti po 4 rokoch obchodovania na Slovensku (2. časť)

Pokračovanie blogu o tom, čo sme sa v B2B naučili, aký je náš trh a ako reaguje. Cieľom je poradiť zakladateľom firiem a obchodníkom...

Skúsenosti po 4 rokoch obchodovania na Slovensku (1. časť)

Prvá obchodná agentúra oslavuje 4 roky pôsobenia. Za 1460 dní sa Deal Factory podarilo vybudovať sieť kvalitných obchodníkov. Predávať pre vášnivých zakladateľov...

6 dôvodov prečo pracovať v Deal Factory

1. Flexibilný pracovný čas Chodíš doobeda trénovať na svoj prvý maratón? Staráš sa o svoje dieťa popri práci? Alebo len miluješ voľnosť?Môžeš...

Dobrý obchodník je zázrak: Kde ho nájsť?

Nájsť dobrého obchodníka je ako hľadať ihlu v kope sena. Ak nie ešte ťažšie. Firmy obchodníkov potrebujú, dobrých je však málo....

TOP obchodníci sveta: Koho sledovať a od koho sa inšpirovať v oblasti predaja

Chcete dohadovať viac stretnutí? Skracovať obchodný proces? Zvyšovať obchodné výsledky? Ako to však dosiahnuť rýchlejšie a efektívnejšie? Inšpirujte sa svetovými obchodnými...

Prečo je obchodovanie cool

Obchod na Slovensku nie je veľmi obľúbený. Keď sa opýtate žiakov na strednej škole, kto z nich chce byť obchodníkom, málokto zdvihne ruku....

7 chýb, ktoré ti ukáže obchodná agentúra

Firmy sú jedinečné. Produkty sú rôzne. Obchodníci však v monhých prípadoch opakujú rovnaké chyby. Či už ide o softvérovú firmu alebo predajcov tovaru....

Prvý predajný blog od Deal Factory

Predaj a predajné zručnosti sú pre firmy kľúčové. Všetci to vieme, skoro nikto to nerieši. Či už ide o začínajúci startup alebo úspešnú korporáciu....

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta obchodu

Súhlasím so spracúvaním svojej e-mailovej adresy na účely zasielania marketingových a informačných e-mailov.