Blog

Inšpirácia mesiaca: Refresher

Inšpirácia mesiaca: Refresher

Prečítajte si inšpiráciu z prostredia najznámejšieho online magazínu zameraného primárne na mladšiu generáciu REFRESHER. 1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? Refresher je lídrom na slovenskom...

Ako budovať vzťahy s rúškom na tvári

Ako budovať vzťahy s rúškom na tvári

Neverbálna komunikácia je na pracovisku mimoriadne dôležitá. Je jedno, či sa snažíte predať auto alebo chcete zahviezdiť na pracovnom pohovore. V dobe pandémie je neverbálna komunikácia zakrytá...

Tipy na zachovanie si správneho prístupu

Tipy na zachovanie si správneho prístupu

Obchodníci sú z povahy optimisti, ktorí veria, že každú prezentáciu uzavrú úspešne. Často však musia čeliť tvrdej realite a nenávidenému slovíčku „Nie“. To slovo nechce počuť žiadny obchodník. V...

Inšpirácia mesiaca: ERNEST.TO

Inšpirácia mesiaca: ERNEST.TO

1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh?  Sme inžinieri srdcom aj dušou. Viac ako 10 rokov pomáhame budovať softvér pre množstvo zaujímavých spoločností v rámci EU a USA. Po práci na toľkých skvelých...

Ako ovládať svoje emócie pri predaji

Ako ovládať svoje emócie pri predaji

Momentálne je mnoho ľudí na svete v strese. Niektorí z nás čelia koronavírusu a súvisiacej kríze a boja sa o priateľov a rodinu. Iní zas riešia úplne novú pracovnú situáciu. Človeka dokáže veľmi...

4 výhody videí v oblasti predaja

4 výhody videí v oblasti predaja

Všetci v tejto kríze hľadáme riešenia, ktoré vedú k získaniu zákaziek. Hľadáme niečo, čo nás odlíši od všetkých správ, e-mailov a vecí ostatných obchodníkov, ktorí tiež neprestávajú oslovovať...

Poznaj svojich zákazníkov, najmä v kríze

Poznaj svojich zákazníkov, najmä v kríze

Kľúčovou stratégiou v období krízy je poznať svojich zákazníkov a to, ako sa môžu meniť V kríze sa menia postoje aj správanie zákazníkov, preto je na prvom mieste vždy ANALÝZA: Kto vypadol? Kto...

Moji najobľúbenejší obchodníci na Slovensku

Moji najobľúbenejší obchodníci na Slovensku

Aktuálna ekonomická situácia je pre mnohé firmy nepriaznivá. Mnohí zamestnanci aj majitelia firiem sú v strese. Dnes možno viac ako inokedy je dôležité ako fungujú firmy ako tím. Ako vedia zamakať v...

7 rád ako urobiť kvalitné online demo

7 rád ako urobiť kvalitné online demo

Aktuálna situácia nás núti predávať online. Musíme sa prispôsobiť. Upravujeme obchodné stratégie, oslovujeme väčší počet zákazníkov. Snažíme sa dohodnúť, čo najväčší počet obchodných online...

6 dôvodov prečo pracovať v Deal Factory

6 dôvodov prečo pracovať v Deal Factory

1. Flexibilný pracovný čas Chodíš doobeda trénovať na svoj prvý maratón? Staráš sa o svoje dieťa popri práci? Alebo len miluješ voľnosť?Môžeš oslavovať lebo u nás dostaneš slobodu. Stretnutia s...

Dobrý obchodník je zázrak: Kde ho nájsť?

Dobrý obchodník je zázrak: Kde ho nájsť?

Nájsť dobrého obchodníka je ako hľadať ihlu v kope sena. Ak nie ešte ťažšie. Firmy obchodníkov potrebujú, dobrých je však málo. Hľadanie, motivovanie či získanie kvalitného obchodníka môže byť...

Prečo je obchodovanie cool

Prečo je obchodovanie cool

Obchod na Slovensku nie je veľmi obľúbený. Keď sa opýtate žiakov na strednej škole, kto z nich chce byť obchodníkom, málokto zdvihne ruku. Obchodníka pritom potrebuje väčšina firiem. Profesia je...

7 chýb, ktoré ti ukáže obchodná agentúra

7 chýb, ktoré ti ukáže obchodná agentúra

Firmy sú jedinečné. Produkty sú rôzne. Obchodníci však v monhých prípadoch opakujú rovnaké chyby. Či už ide o softvérovú firmu alebo predajcov tovaru. Spísali sme chyby, s ktorými sa u klientov...

Prvý predajný blog od Deal Factory

Prvý predajný blog od Deal Factory

Predaj a predajné zručnosti sú pre firmy kľúčové. Všetci to vieme, skoro nikto to nerieši. Či už ide o začínajúci startup alebo úspešnú korporáciu. Predaj v našich končinách nie je veľmi obľúbený....

Copy link
Powered by Social Snap