Predaj je motorom každého úspešného podnikania. No vybudovať efektívny obchodný tím nie je len otázkou výberu správnych ľudí – je...
Každá firma skôr či neskôr stojí pred rozhodnutím – investovať do interného obchodného tímu alebo využiť externých predajcov? Obe možnosti majú svoje...
Malé firmy čelia výzve, ako konkurovať väčším hráčom. Prenájom obchodných zástupcov je jedným z efektívnych riešení, ktoré im umožňuje rásť bez...
Nájsť dobrého obchodníka je jednou z najväčších výziev pre firmy. Štatistiky ukazujú, že až 45 % obchodníkov neprežije prvý rok na svojej pozícii...
V minulosti si firmy budovali veľké interné obchodné tímy, ktoré boli nákladné a fixné. Dnes už vieme, že flexibilita je kľúčom k rastu....
Mnoho firiem si myslí, že prenajatý obchodník dokáže len základné predajné aktivity. Pravdou je, že skúsení predajcovia z Deal Factory zvládnu...
Rozhodnutie, či investovať do interného obchodného tímu alebo prenajať obchodníkov, je kľúčové pre každú firmu. Obe možnosti majú svoje výhody aj nevýhody, no stále...
B2B predaj sa neustále mení. Čo fungovalo pred pár rokmi, dnes už nemusí byť efektívne. Ak chcete byť o krok pred...
Každý manažér chce, aby jeho obchodný tím dosahoval čo najlepšie výsledky. Motivácia však nie je len o bonusoch – je to...
Mať obchodný tím je jedna vec. Vedieť, ako merať jeho výkonnosť, je druhá. Ak nemáte správne metriky, neviete, či váš tím...
Keď si sa rozhodla pre kariéru v Deal Factory, čo ťa najviac oslovilo? Prácu v Deal Factory som prijala ako výzvu, kde môžem...
Deal Factory: Spoločne za úspechom – Rok 2024 v znamení rastu a inšpirácie Rok 2024 je skoro za nami a s hrdosťou môžeme povedať, že bol...
S obchodovaním a predajom sa spájajú viaceré mýty. Mnohí považujú hľadanie potenciálnych klientov, aktívne predávanie svojich produktov či služieb a prezentovanie ich benefitov za vystúpenie...
„Je to jeden zo základných pilierov podnikania, napriek tomu, že na Slovensku sa ľudia stále boja investovať do marketingu a salesu. My sme si...
Boli sme súčasťou žilinského Startup Weekend-u. Event podporuje nápady a učí mladých ľudí podnikať. Tento rok bol pre nás výnimočný. Deal Factory...
Kreativita pri hľadaní riešení pre svojich klientov, vzdelávanie a budovanie dlhodobých vzťahov postavených na rešpekte a lojalite. Erika je príkladom aplikovania hodnôt Deal Factory do každodennej...
Veselá a bezprostredná, no zároveň veľká profesionálka. To je naša Evka. Každý deň nás inšpiruje v tom, akou vášňou vie byť obchodovanie,...
Z odmietnutí si vziať ponaučenie, zodpovednosť a dochvíľnosť ako piliere vzťahu s klientom a pomoc kolegovi v každej situácii. To a ešte oveľa viac sa denne...
Dôslednosť, spoľahlivosť a precíznosť – týmito vlastnosťami by sme opísali ďalšiu členku nášho tímu – Viktóriu. Čo ju motivuje a inšpiruje v práci?...
Balans medzi pracovnými povinnosťami a priestorom na ,,dobitie“ bateriek je pre prácu obchodníka veľmi dôležité. V našom tíme to vnímame všetci rovnako. Ako vyzerá...
Nenechá sa zlomiť odmietnutiami, nepremáha sa, keď to nejde. Majka je ostrieľaná obchodníčka, ktorej zdravý prístup k práci motivuje nás všetkých....
Obchod vidí ako príležitosť priniesť trhu skvelé produkty a služby. Baví ju rozmanitosť a možnosti, ktoré jej ponúka. Naša obchodníčka Evka radí,...
Rozvíjať sa, vzdelávať sa, baviť sa. To sú základné body, ktoré by mal podľa Zuzky dodržať dobrý obchodník. Čo ale...
Keď sme plánovali zahraničný a korporátny rast na rok 2023, nečakali sme, že sa nám podarí vybudovať tím v piatich krajinách sveta, ktorý...
„Vyberať si či investujem iba do obchodu alebo marketingu je, ako rozhodovať sa, či chcem ľavú, alebo radšej pravú ruku.“ Takto naša CEO...
Naši mentori nám často hovoria, že sme nevídane ambiciózni. Na rok 2023 sme si za cieľ nastavili trojnásobný rast. Mnohým to pripadá...
Telefonovanie dokáže byť výzvou pre obchodníkov aj pre zákazníkov. Ak je však vedené správne, stáva sa najúčinnejšou metódou v obchode na získanie spolupráce s klientom. Deal...
Chcete svoje obchodné porady presunúť na vyšší level? Prečítajte si naše tipy. 1. Pozvite na poradu členov z iných tímov Váš obchodný tím...
Hoci program stretnutí jednotlivých obchodných tímov vyzerá vždy odlišne, ponúkame vám vzorový program obchodnej porady, ktorý môžete použiť pri vedení vlastných...
Práve sa chystáte na poradu obchodného tímu, tak nech stojí za to! V prvom rade, na poradu prichádzajte načas a pripravení, bez ohľadu na to, koľko...
Nechoďte na poradu bez toho, aby ste mali jasno, o čom budete hovoriť. Ponúkame vám niekoľko tém, ktoré by ste nemali na týždňovej...
1. krok: Zabezpečte, aby mala porada správny formát na diskusiu Porada má mať konkrétny účel a jasnú agendu, ktorá má tento účel...
Po každej porade by sa mali vaši obchodníci cítiť motivovaní a mali by mať ambíciu dosiahnuť čo najlepšie výsledky. Ak to tak...
Trh preskúmaný, klienti zacielení. Prichádza čas na obchodný telefonát. Často je to kľúčový moment pre uzavretie obchodu. V Deal Factory službu telefonovania, teda...
Balans medzi marketingom a obchodom premieňajú potenciál na zisku. Iba 8% firiem má silné prepojenie a dobré vzťahy medzi marketingovým a obchodným oddelením. Obchodní...
Naša CEO Katka bola hosťom v ďalšom podcaste. Tentokrát sa však na tému obchodu pozreli z inej strany. Edita Angyalová sa pýtala na to,...
V Deal Factory stále hľadáme posilu do tímu. Niekoho, kto sa nebojí každodenných prekážok, výziev a častokrát aj odmietnutia. Niekoho, kto sa rád vzdeláva...
Naša CEO Katka Šimková bola hosťom v podcaste Tonyho Dúbravca. Rozprávali sa o Katkiných pracovných začiatkoch, o jej kariére obchodníčky či počiatkoch a fungovaní firmy...
Naučila si sa u nás niečo nové? Za tri roky práce v Deal Factory som sa naučila a spoznala toho naozaj veľa. Naučila som...
Čomu si sa venovala pred nástupom do Deal Factory a prečo si chcela zmenu? Venovala som sa rôznym veciam. Niekoľko rokov som...
Ako si sa dostala do DealFactory a čo Ťa lákalo prijať ponuku? Na pracovnú ponuku som natrafila, keď som hľadala prácu na čiastočný úväzok,...
Aké sú pre Teba najlepšie výzvy v obchode, ktoré Ťa posúvajú vpred? Každé obchodné stretnutie je výzva. Každým obchodom sa stretávam s iným...
Ako dlho sa venuješ obchodu a čo Ťa na obchodovaní baví? Obchodu sa venujem už viac ako 14 rokov. V mojom prípade je...
V obchode vidíme viac, ako len naháňanie sa za finančným ohodnotením. Je plný výziev a inšpirácie. Vieme však, že to nie je odvetvie...
Čo je lepšie ako uzavrieť deal, v ktorom sú spokojné obe strany? Všetci sú šťastní: vám sa podarilo dohodnúť zákazku, teší...
Práca na diaľku je dnes už normou a nikam neodchádza. Až 98 % ľudí, ktorí pracujú na diaľku tvrdí, že chcú týmto spôsobom...
Obchodovanie je pre nás životným štýlom. Obchodovanie je pre nás vášňou. Obchodovanie je pre nás hrou. Nepoznáme stereotyp, neustále sa zlepšujeme, prekonávame prekážky,...
Definovať si firemné hodnoty bol náročný ale zároveň príjemný proces. Tá náročnejšia časť však začala až po ich rozlúsknutí. Ako vizuálne...
Pri práci čerpáme z našich dlhoročných skúseností. Každá situácia, každý problém a každé riešenie nás vyformovalo na profesionálnych obchodníkov, akými dnes sme. Vieme však,...
Čo Ťa v DealFactory baví a čo si sa tu naučil? Tých vecí, ktoré ma bavia je viac. V prvom rade je to...
Ako si sa dostala do Deal Factory? Hľadala si prácu obchodníčky? Vždy som vedela, že obchod je to, čo chcem robiť...
Mnohí si pod obchodovaním predstavia naháňanie sa za čo najväčšími ziskami. Je to však aj odvetvie, kde sa človek stretáva s rôznymi výzvami....
V minulom blogu sme predstavili prvých 5 stratégií na podporu rastu a dnes budeme pokračovať: 1. Zlaďte predaj, výsledky a marketing Všetky tieto komponenty...
Máte skvelý produkt, o ktorom viete, že ho trh potrebuje a každý sa naň chce vrhnúť? Potenciálnych zákazníkov je neúrekom, ale váš...
1. Nastavte si bežnú rannú rutinu Keď pracujete v kancelárii, máte automaticky nastavenú vlastnú rutinu. Vstanete, sadnete do auta a idete do práce. Bez...
1. Nikdy nezabudnite na to, že váš biznis je dobrý Jednou zo základných stratégii ako uspieť v presviedčaní a v samotnom predaji je pamätať si,...
Covid doba neteší nikoho z nás. Čakáme na lepšie výsledky, uvoľňovanie opatrení. Túžime po živote pred Covidom. Medzičasom však nemôžeme čakať, že k nám...
Kedykoľvek posielate obchodné emaily, nezabudnite sa poriadne zamyslieť nad predmetom e-mailu, ktorý posielate. Predmet emailu má kľúčový význam a zásadne ovplyvňuje...
Podnikatelia často uvažujú nad tým ako rásť. Kde hľadať nových zákazníkov a ako ich osloviť? Táto otázka sa nám opakuje tak...
Prečítajte si našich 10 tipov, ako sa správať počas týchto náročných dní. Odporúčania, s ktorými by sa mal zoznámiť každý obchodník....
Prečítajte si inšpiráciu z prostredia najznámejšieho online magazínu zameraného primárne na mladšiu generáciu REFRESHER. 1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? Refresher...
Neverbálna komunikácia je na pracovisku mimoriadne dôležitá. Je jedno, či sa snažíte predať auto alebo chcete zahviezdiť na pracovnom pohovore. V dobe pandémie je...
Úspešný obchodníci sa musia veľmi rýchlo naučiť, ako si zachovať pozitívny prístup a ako sa obrniť pred odmietnutím.Táto práca si vyžaduje zanietenie,...
Obchodníci sú z povahy optimisti, ktorí veria, že každú prezentáciu uzavrú úspešne. Často však musia čeliť tvrdej realite a nenávidenému slovíčku „Nie“....
Chcete zlepšovať zručnosti svojich obchodných zástupcov a viesť efektívne porady? Ponúkam vám 11 skvelých tipov, ktorými svojich obchodných zástupcov naozaj zaujmete....
Chcete zlepšovať zručnosti svojich obchodných zástupcov a viesť efektívne porady? Ponúkam vám 11 skvelých tipov, ktorými svojich obchodných zástupcov naozaj zaujmete....
1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? Sme inžinieri srdcom aj dušou. Viac ako 10 rokov pomáhame budovať softvér pre množstvo zaujímavých...
Porada!!! Už vidíte, ako vaši obchodníci nadšene bežia do zasadačky? Akurát tak vo vašich snoch. Ale viete, že porady obchodníkov môžu byť...
V predošlom blogu sme sa venovali pracovnému balansu a dnes budeme v tejto téme pokračovať. Povieme si ďalšie rady a tipy ako nájsť rovnováhu...
Túto tému som už rozoberala v jednom z blogov, no keďže mala veľký úspech, vrátim sa k nej ešte aj dnes. Lepšia rovnováha medzi...
Obchodná stratégia v obchodnom tíme nesmie chýbať. Je to akoby hrali hudobníci bez nôt, len tak ako im to napadne. Nemusí...
Ako obchodník by ste sa popri počúvaní slov svojho potenciálneho zákazníka mali usilovať „počúvať“ aj reč jeho tela. Keď vidíte,...
Svojim obchodníkom vždy hovorím, že žiadať ľudí o to, aby vám zavolali späť je bezohľadné. Bez ohľadu na hodnotu, či dôvod, je to...
Momentálne je mnoho ľudí na svete v strese. Niektorí z nás čelia koronavírusu a súvisiacej kríze a boja sa o priateľov a rodinu. Iní zas riešia úplne...
Všetci v tejto kríze hľadáme riešenia, ktoré vedú k získaniu zákaziek. Hľadáme niečo, čo nás odlíši od všetkých správ, e-mailov a vecí ostatných obchodníkov,...
Často sa na našich školeniach pre obchodníkov stretávame s otázkou: Ako uzavrieť obchod? Ako ukončiť stretnutie a získať klienta? Spísali sme pár rád ako...
V minulom blogu sme si pomocou šikovnej tabuľky rozdelili zákazníkov do skupín podľa zmeny ich správania v čase krízy. Keď už vieme, do ktorej...
Kľúčovou stratégiou v období krízy je poznať svojich zákazníkov a to, ako sa môžu meniť V kríze sa menia postoje aj správanie zákazníkov, preto...
Obchodníci to dnes tiež nemajú jednoduché. Všade kam sa dovoláte počujete rovnakú story. Nemáme záujem o nové riešenia, aktuálne znižujeme náklady,...
Aktuálna ekonomická situácia je pre mnohé firmy nepriaznivá. Mnohí zamestnanci aj majitelia firiem sú v strese. Dnes možno viac ako inokedy je dôležité...
Aktuálna situácia nás núti predávať online. Musíme sa prispôsobiť. Upravujeme obchodné stratégie, oslovujeme väčší počet zákazníkov. Snažíme sa dohodnúť, čo...
Mnohí podnikatelia sa obávajú ako potenciálna kríza ovplyvní ich život. Či im zákazníci ostanú. Či budú mať z čoho platiť zamestnancov. Mnohí nám...
Pokračovanie blogu o tom, čo sme sa v B2B naučili, aký je náš trh a ako reaguje. Cieľom je poradiť zakladateľom firiem a obchodníkom...
Prvá obchodná agentúra oslavuje 4 roky pôsobenia. Za 1460 dní sa Deal Factory podarilo vybudovať sieť kvalitných obchodníkov. Predávať pre vášnivých zakladateľov...
1. Flexibilný pracovný čas Chodíš doobeda trénovať na svoj prvý maratón? Staráš sa o svoje dieťa popri práci? Alebo len miluješ voľnosť?Môžeš...
Nájsť dobrého obchodníka je ako hľadať ihlu v kope sena. Ak nie ešte ťažšie. Firmy obchodníkov potrebujú, dobrých je však málo....
Chcete dohadovať viac stretnutí? Skracovať obchodný proces? Zvyšovať obchodné výsledky? Ako to však dosiahnuť rýchlejšie a efektívnejšie? Inšpirujte sa svetovými obchodnými...
Obchod na Slovensku nie je veľmi obľúbený. Keď sa opýtate žiakov na strednej škole, kto z nich chce byť obchodníkom, málokto zdvihne ruku....
Firmy sú jedinečné. Produkty sú rôzne. Obchodníci však v monhých prípadoch opakujú rovnaké chyby. Či už ide o softvérovú firmu alebo predajcov tovaru....
Predaj a predajné zručnosti sú pre firmy kľúčové. Všetci to vieme, skoro nikto to nerieši. Či už ide o začínajúci startup alebo úspešnú korporáciu....