Dnešné nie môže byť zajtrajšie áno. To je jednou z vecí, ktoré sa v Deal Factory naučila obchodníčka Saška.

Dnešné nie môže byť zajtrajšie áno. To je jednou z vecí, ktoré sa v Deal Factory naučila obchodníčka Saška.

Čomu si sa venovala pred nástupom do Deal Factory a prečo si chcela zmenu?

Venovala som sa rôznym veciam. Niekoľko rokov som pracovala v oblasti auditu, neskôr v leasingovej firme, starala som sa o chod fitness centra a popritom prekladala anglické články na web. Práca ma však nenapĺňala a preto som sa rozhodla pre zmenu. Hľadala som prácu, kde sa budem môcť profesne rozvíjať, rásť a učiť sa nové veci.

Čo sa Ťa baví a motivuje na obchodovaní?

Na obchodovaní ma motivuje, že dobrý obchodník musí byť tak trochu psychológ. Musí vedieť odhadnúť, s akým typom človeka jedná a prispôsobiť tomu celý obchodný proces. Človek sa tak dozvie veľa nových vecí z rôznych oblastí a získa cenné kontakty, ktoré mu môžu pomôcť pri iných klientoch.

Aká je tvoja najobľúbenejšia aktivita ako oddych po práci?

Jóga, beh, knihy, šport všeobecne, prechádzky po meste a objavovanie nových kaviarní a reštaurácií. Cez víkend si rada oddýchnem pri golfe alebo v zime na lyžiach.

Keď sa Ti do niečoho nechce, ako sa premôžeš? Čo by si poradila?

Poviem si, že aj tak to raz budem musieť spraviť, tak radšej skôr ako neskôr. Vymyslím si odmenu, keď dokončím danú úlohu. Prípadne zmením miesto – napríklad sa presuniem do kaviarne k šálke dobrej kávy. Keď nič nepomáha, zmením aktivitu a vrátim sa k tomu neskôr.

Ako vyzerajú tvoje pracovné dni?

Moje pracovné dni sú vždy iné, takže ťažko to zovšeobecniť. Každé ráno začnem kávou a plánovaním, čo v ten deň budem robiť, prípadne kontrolou kalendára. Následne sa venujem existujúcim klientom, pre ktorých aktuálne obchodujem – telefonujem, posielam maily, prípadne sa stretávam s potenciálnymi zákazníkmi. Inokedy vytváram obchodné stratégie, dohadujem podmienky spolupráce s novými klientmi, venujem sa naším obchodníkom… Každý deň je úplne iný a aj to je jedna z vecí, čo ma na tejto práci baví.

Čo by si poradila novému kolegovi?

Novému kolegovi by som poradila, nech kladie čo najviac otázok. Žiadna otázka u nás nie je hlúpa a každý určite rád pomôže. Zároveň, nech sa nenechá odradiť- prvý mesiac bol náročný pre každého a je to úplne normálne. A hlavne, nech si nerobí ťažkú hlavu z odmietania a vôbec si to neberie osobne. Dnešné nie môže byť zajtrajšie áno.

Keby si mohla na svojej práci zmeniť jednu vec, čo by to bolo?

Uvítala by som teleport, pretože aj keď flexibilný pracovný čas a homeoffice sú veľkou výhodou, keď mám okolo seba taký skvelý tím ľudí, rada by som s nimi trávila viac času osobne.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap