EN

Obchodné call centrum:

Telefonovanie, ktoré prináša výsledky

Cold calling nie je mŕtvy! Len ho treba robiť profesionálne. Preto sa viac ako na prevolané sekundy sústredíme na skutočné obchodné výsledky.

Obchodné call centrum Deal Factory kombinuje psychológiu predaja, vyjednávacie techniky a špičkové technológie, aby každý hovor smeroval k cieľu: nadviazať vzťah, dohodnúť stretnutie, uzavrieť obchod.

Obchodné call centrum

Hlavné benefity nášho call centra

Voláme s cieľom predať

Naši calleri sú vyškolení obchodníci, ktorí vedia, ako po telefóne vyjednávať a predávať. Nečítajú skripty, ale vedú rozhovory.

Žiadne náhodné pokusy

Vieme, že každý kontakt má svoju hodnotu. Preto na každé číslo voláme minimálne trikrát a používame smart stratégiu oslovenia, nahrávame hovory a analyzujeme výstupy s najnovšími technológiami.

Odolnosť a výdrž tímu

Naši obchodníci pracujú naplno, no s rozumom. Vďaka rozumným limitom a dobre nastaveným procesom zostávajú motivovaní a výkonní dlhodobo.

Dáta, ktoré majú hodnotu

Všetko priebežne vyhodnocujeme, aby ste mali istotu, že ideme správnym smerom. Reakcie zákazníkov, výkon hovorov aj nové obchodné šance – nič nám neunikne.

Moderné technológie

Pracujeme s najvyspelejšími systémami na správu a nahrávanie hovorov. Hovory analyzujeme, aby sme neustále zvyšovali kvalitu komunikácie.

Napíšte nám

Ako to funguje?

1
Ozvete sa nám

Zistíme, čo potrebujete. Špecializujeme sa najmä na B2B segment, kde nastavíme cielený a efektívny predajný proces.

2
Dohodneme si ciele a metriku úspechu

Spolu si zadefinujeme cieľovú skupinu, očakávané výsledky a nastavíme jasné KPI, ktoré budeme priebežne vyhodnocovať.

3
Pripravíme databázu a nastavíme systém

Nemáte vlastné kontakty? Vypracujeme B2B databázu, zvolíme vhodné čísla a technické nastavenie volania.

4
Vytvoríme skripty a reporting

Každý obchodník dostane personalizovaný skript. Reporting nastavíme tak, aby ste mali každý deň prehľad o výkone kampane.

5
Spustíme volania a optimalizujeme výkon

Volania realizujeme s podporou moderných nástrojov a analytiky. Vďaka technológiám presne vieme, čo funguje, a priebežne ladíme stratégiu.

Prečo si vybrať Deal Factory?

8 +
rokov praxe s obchodným telefonovaním
1300 +
spokojných klientov z rôznych odvetví
50 +
obchodníkov v rámci Slovenska aj zahraničia

Spokojní klienti sú naša najlepšia vizitka

Pozrite sa, ako naše call centrum pomohlo firmám zvýšiť výkon a získať viac obchodných príležitostí.

Vďaka Deal Factory sme získali kontakty na viacerých nových partnerov, s ktorými sa nám podarilo spolupracovať pri našich projektoch. Oceňujeme profesionálnu komunikáciu a rýchle sprostredkovanie.

Michal Berzák, technologický riaditeľ FGS Slovakia s.r.o.

Spolupráca s Deal Factory nám priniesla niekoľko nových obchodných kontaktov s potenciálnou spoluprácou. Oceňujeme rýchly prístup a nasadenie obchodného tímu.

Martin Kulhánek, obchodný riaditeľ firmy IW Trend

S DealFactory sa nám podarilo získať niekoľkých významných klientov. Vyžadovalo si to trpezlivosť, ale tak to v B2B predaji chodí. S radosťou sme zaplatili províziu za predaj.

Ján Laurenčík, senior konzultant Basta Digital

S Deal Factory sme získali nielen obchodníkov, ale aj systém. Majú prepracované procesy, využívajú AI a analytiku, čo nám pomohlo lepšie pochopiť naše predajné dáta a škálovať obchod rýchlejšie.

Roman Igonda, CEO Káva pre firmy

Ako bývalý zamestnanec Deal Factory môžem túto prácu len odporučiť. Naučí ťa profesionálne komunikovať, pracovať s cieľmi a dosahovať reálne obchodné výsledky. Okrem toho získaš sebavedomie v predaji, lepšie vyjednávacie schopnosti a skúsenosti, ktoré využiješ aj v bežnom živote. Ak hľadáš miesto, kde sa posunieš osobnostne aj finančne, Deal Factory je skvelý štart.

Marek Frťala, obchodný manažér Refresher

Pri obchodníkoch Deal Factory oceňujem obchodnícke skúsenosti, vďaka ktorým bol začiatok s nimi jednoduchý. Páčila sa mi aj rýchlosť, ako dokázali navnímať potreby trhu, dostupné riešenia a produkty aj spôsob, ako kontakt s klientmi robíme. Oceňujem aj dobrú organizáciu od Deal Factory, ktorá vedie svojich obchodníkov tak, aby boli motivovaní, výkonní a spokojní.

Martin Guttman, CEO tuli

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta obchodu

Súhlasím so spracúvaním svojej e-mailovej adresy na účely zasielania marketingových a informačných e-mailov.