7 tipov na vytvorenie efektívneho rozvrhu pri práci z domu

7 tipov na vytvorenie efektívneho rozvrhu pri práci z domu

1. Nastavte si bežnú rannú rutinu

Keď pracujete v kancelárii, máte automaticky nastavenú vlastnú rutinu. Vstanete, sadnete do auta a idete do práce. Bez štruktúrovanej rannej rutiny pred začiatkom práce nedosiahnete počas pracovnej doby svoj plný potenciál. Nájdite si teda správnu rannú rutinu, ktorá vám pomôže psychicky sa pripraviť na prácu, aj keď fyzicky nikam nechodíte.

2. Vyhraďte si čas na začiatku pracovnej doby

Začnite svoj deň tak, že si vyhradíte konkrétny časový blok. Počas tohto bloku sa budete sústrediť na svoje priority a odpoviete na e-maily, čím si skvele nastavíte svoju myseľ na ďalšiu časť dňa. Tento ranný blok môžete využiť aj na to, aby ste si prebehli denný rozvrh, usporiadali si všetky plánované úlohy alebo sa pripravili na schôdzky alebo ukážky, ktoré vás čakajú v priebehu dňa. Ak si tieto priority vyriešite skôr, než prejdete na samotný predaj (napríklad na telefonovanie), budete sa môcť lepšie sústrediť pri rozhovoroch s potenciálnymi zákazníkmi v priebehu dňa.

3. Naplánujte si čas na konkrétne úlohy a vyhnete sa chaosu

Píšete e-mail, keď vám zrazu niekto volá. Počas hovoru premýšľate o ukážke produktu, ktorá vás čaká neskôr. Počas ukážky si spomeniete na e-mail, ktorý ste nestihli dokončiť. Tento začarovaný kruh rozptýlenia nielenže škodí vašej produktivite, ale bráni vám venovať pozornosť potenciálnym zákazníkom. Nastavenie konkrétnych časových blokov pre jednotlivé činnosti vám pomôže sústrediť sa a zvyšuje vašu motiváciu pri práci z domu.

4. Označte si v kalendári čas, ktorí venujete potenciálnym zákazníkom

Vaši zákazníci a potenciálni klienti sú najdôležitejšou súčasťou vášho dňa. Prečo im teda nedať možnosť vybrať si z vášho harmonogramu? Pomocou svojich obľúbených plánovacích nástrojov si vyhraďte časové bloky na sústredenú prácu, ale nezabudnite si istú časť dňa nechať otvorenú.

5. Nezabudnite na prestávku

Tento jednoduchý krok môže mať obrovský dopad na váš pracovný harmonogram. Odpojte sa aspoň na 30 minút. Dobite si energiu, poprechádzajte sa, urobte niečo produktívne (čo nesúvisí s prácou) a potom sa vráťte k svojim úlohám.

6. Na konci dňa vypínajte

Ak si vyhradíte istý čas aj na konci svojho denného plánu predaja, budete mať istotu, že budete mať čas na dokončenie všetkých urgentných úloh skôr, ako vám skončí pracovná doba (a nebudete sa večer zaoberať tým, čo ste nestihli). Keď dokončíte urgentné úlohy, budete mať bezproblémové a pokojné ráno.

7. Nastavte si presnú pracovnú dobu

Ak máte štruktúrovaný pracovný rozvrh a podelíte sa s ním aj so zvyškom svojho tímu, budete môcť bez výčitiek ignorovať správy, kým znova nebudete online, a udržíte si tak rovnováhu medzi súkromným a pracovným životom.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap