EN

Vzdelávaním k trvalej informovanosti. Máme plán!

Pri práci čerpáme z našich dlhoročných skúseností. Každá situácia, každý problém a každé riešenie nás vyformovalo na profesionálnych obchodníkov, akými dnes sme. Vieme však, že skúsenosti nie sú všetko a uvedomujeme si dôležitosť vzdelávania. Našťastie nám všetkým v DNA koluje vášeň pre učenie sa a zisťovanie nových poznatkov. Preto sa pravidelne vzdelávame. Interne, individuálne, aj s profesionálnymi lektormi. Tak, aby sme sa neustále zlepšovali v tom, čo robíme a klientom prinášali výsledky, ktoré si zaslúžia.

Výber školení nie je náhodný

Hľadáme si kurzy a školenia, ktoré pokryjú nielen biznis a obchodné témy, ale aj tie psychologické. Dobrý obchodník musí byť empatický a mal by vedieť správne komunikovať s rôznymi typmi osobnosti. Zároveň musí byť všestranný a obrnený voči nepríjemným situáciám a „odpálkovaniu“. Dávame si preto záležať, aby plánovanie a nastavovanie našich školení pokrývalo každý segment, ktorý pri práci potrebujeme a využívame.

Chce to plán

Pravidelne sa školíme napríklad s Janou Srpoňovou a Luciou Šicko, spoluzakladateľkou spoločnosti PIXEL FEDERATION. Má za sebou dlhoročnú prax v riadení projektov v oblasti ľudských zdrojov pre korporátne inštitúcie, vzdelávania korporátov, až po rozbeh vlastnej spoločnosti. Okrem toho sme si v rámci firmy nastavili pravidelný vzdelávací plán. Každý mesiac sa venujeme iným témam a všetky načerpané informácie potom aplikujeme v praxi.

Informácie odovzdávame

Školenia sme si zaviedli interne a zavádzame ich aj u našich klientov. Množstvo firiem vie, čo má robiť, no občas potrebujú postrčiť. Vtedy prichádzame my. Školíme, informujeme, riešime problémy, obchodujeme. Naša práca je rôznorodá a to na nej máme radi. Baví nás neustále sa učiť nové veci a sme vždy pripravení vám ich odovzdať. Stačí sa na nás obrátiť.

Odporúčané články:

Prenájom obchodného zástupcu: Ako vám môže pomôcť rásť bez zbytočných nákladov

Predaj je motorom každého úspešného podnikania. No vybudovať efektívny obchodný tím nie je len otázkou výberu správnych ľudí – je...

Externý obchodný zástupca vs. interný predajca: Kedy sa oplatí outsourcing?

Každá firma skôr či neskôr stojí pred rozhodnutím – investovať do interného obchodného tímu alebo využiť externých predajcov? Obe možnosti majú svoje...

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta obchodu

Súhlasím so spracúvaním svojej e-mailovej adresy na účely zasielania marketingových a informačných e-mailov.

Copy link