Neprestávajte obchodovať. Firmy stále kupujú kvalitné riešenia!

Covid doba neteší nikoho z nás. Čakáme na lepšie výsledky, uvoľňovanie opatrení. Túžime po živote pred Covidom. Medzičasom však nemôžeme čakať, že k nám zákazníci prídu len tak.

Musíme pochopiť situáciu našej cieľovej skupiny a ponúkať im riešenia vhodné pre túto dobu. Zastaviť a čakať, nie je tá správna stratégia. Podnikanie aktívnych krokov ako prežiť Covid éru, či možnú finančnú krízu je na mieste.

U nás v Deal Factory vidíme, že firmy neprestali fungovať. Naši obchodníci zdvojnásobili počet online stretnutí. Konverzie nám neklesajú, naopak. Dávame si vyššie ciele, aby sme presvedčili našich klientov, že obchodovať netreba prestávať. Tu je našich pár rád, čo urobiť, aby ste neostali stáť na mieste.

Keep going
Neprestávajte sa snažiť. Nepoľavujte v obchode ani marketingu. Dajte do toho viac. Aj keď sú niektoré dni doma na home office možno ťažké, nestrácajte motiváciu. Choďte si zašportovať, zmeňte spôsob práce. Majte pravidelný režim. Pracujte večer alebo ráno, ale dávajte si oddych. Nastavte si režim, ktorý pravidelne meňte. Hlavne však, udržujte si svoje tempo.

Keep giving demos
Dohadujte si stretnutia online. Dajte si sami sebe KPI ciele, ktoré vás budú ťahať dopredu. My máme napríklad minimum 3 online callov denne. Väčšinou ich býva viac, ale aj v dni, kedy sa človeku nechce vstať z postele držíme toto číslo. Čím viac demos, tým vyššia pravdepodobnosť úspechu. Štatistika nepustí ani v obchodovaní.

Keep closing deals
Nebojte sa predávať a uzatvárať klientov. Firmy stále nakupujú dobré riešenia. Nemusíte sa cítiť pod tlakom, že v dobe Covidovej chcete niekoho uzavrieť. Firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým potrebujú inovovať. Spôsob práce sa možno zmení, avšak ak máte v rukách dobrý produkt, nemusíte sa báť. .

Keep following up
Dobrí obchodníci vedia, že vyhrať „follow up game“ je základ úspechu obchodníka. Komunikujte s klientami, buďte im nablízku. Poraďte im, pomôžte im pochopiť benefity Vášho riešenia. Buďte im partnerom v komunikácií, len tak si získate ich rešpekt a pozornosť.

Nikto nehovorí, že obchodovanie je dnes jednoduché. Avšak keby bolo, robil by ho každý. Nestačí však sedieť a čakať ako sa situácia vyvinie. Treba zobrať príležitosti do vlastných rúk. Zmeňte svoje obchodné kanály. Zmeňte svoje demo. Zmeňte svoj sales pitch. Zmeňte cieľovú skupinu. Ale nikdy, neprestávajte obchodovať.

A na záver si nezabudnite prečítať aj náš predchádzajúci článok o tom, ako správne písať E-MAIL.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap