Obchodníčka Evka: Aj keď je úsmev na začiatku telefonátu silený po chvíli sa premení na prirodzený

Obchodníčka Evka: Aj keď je úsmev na začiatku telefonátu silený po chvíli sa premení na prirodzený

Veselá a bezprostredná, no zároveň veľká profesionálka. To je naša Evka. Každý deň nás inšpiruje v tom, akou vášňou vie byť obchodovanie, keď ho postavíte na ľudskosti a cieľavedomosti zároveň.

Ako vyzerá tvoj pracovný deň?

Skôr ako zapnem počítač, zapínam kávovar. To je u mňa alfa a omega, káva jednoducho musí byť. Potom s teplou šálkou v ruke sadám k počítaču, kde otváram všetky potrebné okná. Najskôr pozriem, čo všetko mi zostalo z predošlého dňa, vyriešim maily, ktoré na mňa čakali a potom si otvorím všetko potrebné k aktuálnej práci na daný deň a pustím sa do telefonovania, mailovania a všetkej agendy k tomu potrebnej.

Naučila si sa u nás niečo nové?

Samozrejme! Okrem toho, že som vedela, že mám dobré komunikačné schopnosti, myslím, že som ich ešte viac vycibrila. Ale asi najviac som sa naučila byť empatickejšia k danej osobe, čo stojí na druhej strane telefónu.

Prečo si sa rozhodla spolupracovať s Deal Factory?

Brala som to ako príležitosť, hoci som vôbec nevedela, čo ma v tejto práci čaká. Som pôvodom učiteľka, takže práca s ľuďmi mi je blízka. Potom prišla materská dovolenka a keď sa mi blížila ku koncu som mala nejakú potrebu zmeniť zamestnanie, pustiť sa do niečoho iného a nepoznaného a potom prišla takáto zaujímavá ponuka.

Čo Ti pomáha v práci udržať motiváciu a čo Ťa najviac baví?

Je logické, že najviac ma to baví vtedy, keď som úspešná. Keď sa mi darí, keď všetko stíham, keď viem naplniť klientove očakávania. Ale sú aj dni, ako v každej inej práci, kedy nejde všetko podľa plánu, nie každý klient a produkt mi sadne, nie v každom sa cítim byť doma. Ale všetko je to len dočasné. Snažím sa aj napriek tomu svoju prácu urobiť najlepšie ako viem a splniť podmienky na ktorých sme sa dohodli. Potom v drvivej väčšine príde opäť klient s nejakým produktom, ktorý mi jednoducho sadne a vidieť to aj na výsledkoch.

Ako sa staviaš k prekážkam alebo odmietnutiam v komunikácii s klientami?

Asi každý, kto predtým nerobil v tejto brandži si to zo začiatku berie osobne. Vždy chvíľu trvá, kým to človek pochopí, že si to nemá brať osobne. Paradoxne, najrýchlejšie si na to zvykne, ak je tých odmietnutí zo začiatku viac, potom rýchlo získa nejakú tú imunitu voči tomu. Aj napriek tomu sa snažím zostať pozitívna a ak už aj niekto produkt odmietne, poprajem mu pekný deň a idem ďalej.

Akých máš kolegov vo svojom Deal Factory tíme?

Celkovo sme skvelý tím, všetci. Na mojej pozícii sme však dve a musím povedať, že si veľmi dobre rozumieme. Možno to vyznie ako klišé ale odzrkadľuje sa to aj v práci, vždy sme ochotné si navzájom pomôcť, riešiť spolu problémy, nesúperíme, ale ťaháme spolu za jeden povraz. Rozumieme si aj ľudsky.

Máš nejakú radu, ktorá Ti funguje v telefonátoch?

Úsmev. Prirodzený aj ten silený. Naozaj. Lebo aj ten silený sa premení po chvíli na prirodzený. V prvom rade mi navodzuje lepšiu náladu, ale aj tomu, kto mi telefonát zdvihol. Čo sa týka samotného telefonovania pred vytočením sa snažím získať čo najviac informácií – najmä menovite komu volám, na akej je pozícii a potom je už o čosi jednoduchšie dostať sa k výsledku.

Čo ti najviac vyhovuje na práci z domu?

Asi to, že sa nemusím ráno nikam ponáhľať a takisto je to aj s príchodom z práce. Som totižto veľmi pohodlný človek. Rada si doma vytvorím príjemnú pracovnú atmosféru bez stresu.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap