Obchodníčka v tele rebelky, Petra, sa nebojí ťažkých výziev a obchodníkov motivuje, aby si verili.
Aké sú pre Teba najlepšie výzvy v obchode, ktoré Ťa posúvajú vpred?
Každé obchodné stretnutie je výzva. Každým obchodom sa stretávam s iným typom predaja- aj to samotné je výzva. Neobochodujem jeden produkt a tak musím v rámci mesiaca mentálne prepínať medzi viacerými produktami a nastaviť sa na ne, aby klient cítil, že za danou značkou stojím a o kvalite daného produktu som presvedčená. A v ten moment naozaj som. Nie je to ľahké, ale je to práve to, čo tomu dodáva zvláštnu korenistú iskru. Výzvou je vždy cieľ urobiť deal, samozrejme. Nastaviť sa na cieľ a ísť za ním. Je to 100% sústredenosť.
Ako sa vysporiadať s odmietnutím “nemám záujem” od klienta podľa tvojich rád?
Za každým „nemám záujem“ je väčšinou iný dôvod, ktorý sa snažím
zaspotovať. Buď sa s ním dá pracovať alebo nie. Na klientov nikdy nie som nátlaková, niekedy slovo „nemám záujem“ znamená, že nemá záujem v ten moment. Snažím sa teda o nejaký čas ozvať znovu a prezistiť, či sa situácia a okolnosti zmenili. Nemám záujem neznamená, že sú vždy dvere nadobro zavreté. Je ale tiež prirodzené, že aj o najlepší produkt nebude 100% záujem. Právo voľby ponechávam preto vždy na klientovi a on by mal vždy cítiť, že sa rozhoduje slobodne.
Čo si sa v DealFactory naučila?
Stále som v procese učenia a ešte dlho budem. Ale toto je presne ten typ práce, ktorá preverí Váš time management, to ako si viete zatriediť čas, efektívne ho využívať a mať vo veciach systém. Teda aspoň u mňa to tak bolo a je. Pritom som si myslela, keď som v DF začínala, že to mám perfektne zmáknuté.
Prečo je super mať Teba v tíme?
Pretože som rodený rebel a revolucionár, čo nemá rád pevné kontúry. 🙂 Ale takou snáď milou formou. Tým dokážem do tímu priniesť novátorské
riešenia a postrehy. Veľa premýšľam a preto dokážem poskytnúť aj opačný pohľad na veci. Na druhej strane som priateľská a lojálna voči kolegom aj voči firme a dá sa na mňa vždy spoľahnúť.
Ako tráviš voľný čas? Čo Ťa baví?
Snažím sa dbať na rovnováhu. Takže všetok voľný čas venujem svojej rodine, spoločne sa snažíme tráviť čo najviac času v prírode, alebo s priateľmi.
Aké 3 rady by si dala svojmu budúcemu kolegovi?
Dala by som rady typu „pusť sa do toho“, „nemaj strach“ a „ver si“. Nič viac nie je potrebné.
Čo by si povedala našim potenciálnym klientom pre DealFactory?
Nebojte sa nás vyskúšať. Keď chcete mať iné výsledky, musíte veci začať robiť inak. My sme fakt dobrí v tom, čo robíme. Svojej práci rozumieme a
robíme ju radi. Nikto to nerobí ako my, sme jedineční.