Na rovinu podcast: Dva odlišné tábory, jeden spoločný cieľ. Prečo marketing a obchod bez seba nevedia žiť?
„Je to jeden zo základných pilierov podnikania, napriek tomu, že na Slovensku sa ľudia stále boja investovať do marketingu a salesu. My sme si povedali, že k tomu treba pristupovať ako k účtovníctvu, lebo je to súčasť firmy, ktorú musíme mať a nerozmýšľame nad tým, či ho treba alebo netreba.“ Takto naša CEO Katka opísala dôležitosť synergie obchodu a marketingu v novom podcaste Na rovinu.
Okrem toho sa v ňom dozviete, ako prepájať kampane s obchodnými príležitosťami a zaručiť firme neustále zvyšovanie konverzií a tiež to, ako prebieha tvorba spoločnej marketingovo-obchodnej stratégie, aby na klienta dokázali cieliť efektívne. Podcast si môžete vypočuť kliknutím na odkaz.
Podcast si môžete vypočuť kliknutím na odkaz.