Ste úplný nováčik v marketingu alebo ste skúsený profesionál?
Pomocou siete LinkedIn môžete získať potenciálnych zákazníkov, vybudovať si povedomie o značke a vytvárať strategické partnerstvá s vážnymi obchodníkmi.
Tu je návod, ako začať.
1. Určite si ciele a cieľovú skupinu
Najskôr si musíte určiť, čo presne chcete na sieti LinkedIn dosiahnuť.
- Chcete získať potenciálnych zákazníkov a predávať produkty?
- Chcete budovať povedomie o značke?
- Hľadáte členov tímu?
Keď budete presne vedieť, čo chcete, ľahšie definujete a oslovíte konkrétnu cieľovú skupinu. V závislosti od svojich cieľov je vašou úlohou na sieti LinkedIn prilákať publikum, ktoré zdieľa vaše ciele, a pozvať toto publikum, aby sa s vami spojilo. Potom si môžete vytvoriť tím network marketingu s potenciálnymi klientmi.
2. Vytvorte si osobný LinkedIn profil
Cieľom vášho osobného profilu je predstaviť sa ako odborník. Profil na sieti LinkedIn nie je osobný profil typu Facebook. Profil by mal uvádzať čo najviac podrobností, ktoré budú svedčiť o vašej dôveryhodnosti. Nezabudnite na ňom dopĺňať svoje úspechy. A samozrejme, váš profilový obrázok musí byť profesionálny! Prázdninové momentky si nechajme na Instagram.
3. Spojte sa s ostatnými a budujte si vzťahy
Cieľom vášho osobného profilu je predstaviť sa ako odborník. Profil na sieti LinkedIn nie je osobný profil typu Facebook. Profil by mal uvádzať čo najviac podrobností, ktoré budú svedčiť o vašej dôveryhodnosti. Nezabudnite na ňom dopĺňať svoje úspechy. A samozrejme, váš profilový obrázok musí byť profesionálny! Prázdninové momentky si nechajme na Instagram.
4. Vytvorte si firemnú stránku na LinkedIn
Cieľom vášho osobného profilu je predstaviť sa ako odborník. Profil na sieti LinkedIn nie je osobný profil typu Facebook. Profil by mal uvádzať čo najviac podrobností, ktoré budú svedčiť o vašej dôveryhodnosti. Nezabudnite na ňom dopĺňať svoje úspechy. A samozrejme, váš profilový obrázok musí byť profesionálny! Prázdninové momentky si nechajme na Instagram.
5. Aktívne priťahuje followerov na svoju firemnú stránku
Čím viac sledovateľov máte, tým väčší dosah budú mať vaše posty. Svoju firemnú stránku propagujte na blogoch, v e-mailoch, newslettroch a na webovej stránke. Ľudí priamo a bez výčitiek nabádajte, aby vašu stránku sledovali.
6. Zverejňujte zaujímavý a rozmanitý obsah na svojej firemnej stránke
Pamätajte, že ľudia na sieti LinkedIn sú skutoční profesionáli v oblasti obchodu. To znamená, že im musíte priniesť obsah, ktorý vaša cieľová skupina považuje za užitočný. Obsah by mal teda riešiť nejaký problém, adresovať obchodné výzvy, odpovedať na otázky alebo pomáhať ľuďom lepšie pracovať. Prezentujte svoj pohľad na novinky a trendy v odvetví. Podeľte sa o víziu a étos svojej spoločnosti. Ukážte, ako môže váš produkt alebo služba ponúknuť to najlepšie riešenie pre vašich zákazníkov.