EN

Ako správne merať a analyzovať výkonnosť obchodného tímu

Mať obchodný tím je jedna vec. Vedieť, ako merať jeho výkonnosť, je druhá. Ak nemáte správne metriky, neviete, či váš tím skutočne funguje.

1. Počet uzatvorených obchodov

Najzákladnejší ukazovateľ – koľko obchodov dokáže váš tím uzavrieť za mesiac alebo štvrťrok.

2. Priemerná hodnota obchodu

Nie každý obchod má rovnakú hodnotu. Ak sa obchodníci sústredia len na malé predaje, celkový obrat môže stagnovať.

3. Dĺžka predajného cyklu

Čím kratší čas medzi prvým kontaktom a uzatvorením obchodu, tým lepšie.

4. Konverzný pomer

Koľko kontaktov sa premení na skutočných zákazníkov? Ak je číslo nízke, niečo v procese nefunguje.

???? Ak chcete zlepšiť výkonnosť obchodného tímu, potrebujete nielen správne metriky, ale aj skúsených obchodníkov. Deal Factory vám ich poskytne!

Odporúčané články:

Prenájom obchodného zástupcu: Ako vám môže pomôcť rásť bez zbytočných nákladov

Predaj je motorom každého úspešného podnikania. No vybudovať efektívny obchodný tím nie je len otázkou výberu správnych ľudí – je...

Externý obchodný zástupca vs. interný predajca: Kedy sa oplatí outsourcing?

Každá firma skôr či neskôr stojí pred rozhodnutím – investovať do interného obchodného tímu alebo využiť externých predajcov? Obe možnosti majú svoje...

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta obchodu

Súhlasím so spracúvaním svojej e-mailovej adresy na účely zasielania marketingových a informačných e-mailov.

Copy link