Vizuálne spracovanie hodnôt Deal Factory: Čo za tým stojí?
Definovať si firemné hodnoty bol náročný ale zároveň príjemný proces. Tá náročnejšia časť však začala až po ich rozlúsknutí. Ako vizuálne vyjadriť to, čím sa vo firme riadime tak, aby to bolo výstižné, zaujímavé a zároveň hravé?
Robíme to, čo pri obchodovaní nie je bežné
Na prvý pohľad sa môže zdať, že naše hodnoty sú bežné. Normálne. Všeobecné. Avšak vo svete obchodu až tak bežné a normálne nie sú. V Deal Factory pracujeme inak. Nenásilne, úprimne, transparentne. Nepredávame bambusové ponožky, ale inovácie, ktoré dopomáhajú k lepšiemu životu. Snažíme sa veci robiť správne a presne preto sú tieto hodnoty pre nás výstižné a dôležité. A aj preto chceme, aby ich vizuál bol jedinečný.
Prečo je dôležitý aj vizuál?
Hľadanie správnej vizuálnej reprezentácie našich hodnôt trvalo mesiac. Prešli sme si viacerými brainstormingami, ideami, grafikami. Nakoniec sa nám podarilo vytvoriť prevedenie, ktoré korešponduje s tým, aká je naša práca. Dynamická, núti nás sa neustále zlepšovať, naberať nové skúsenosti a vedomosti. Každým týždňom sa z nás stávajú lepší obchodníci aj ľudia.
Sme ľudskí, uvoľnení, no stále profesionálni
Našou predstavou preto bolo mať hodnoty zhmotnené v hravej forme. Na stole sme mali niekoľko verzií. Prvou verziou boli hodnoty vyjadrené pomocou masiek konkrétnych superhrdinov. Zľakli sme sa však možnej infantilnosti. Druhou verziou boli hviezdy. Hodnoty vyjadrené v cípoch hviezdy, my ako hviezdy obchodu, odmeňovanie za prácu pomocou hviezd… Tu sme sa opäť zľakli, no tentokrát prílišného klišé. Nakoniec nás zaujala posledná verzia počítačovej hry.
Obchodovanie alebo obchodohranie?
Vytvorili sme, vybrali sme. Naše hodnoty dostali svoju hravú podobu. Doslova. Teraz vám ale ešte neprezradíme, ako finálna verzia vyzerá. Môžeme však sľúbiť, že v ďalšom blogu to príde. S priblížením myšlienky a dokonca aj s vizualizáciou. My sa z nej tešíme, dúfame, že potešíme aj vás.