Inšpirujte svoj tím: 5 tipov pre vašu najbližšiu tímovú prácu

Porada!!! Už vidíte, ako vaši obchodníci nadšene bežia do zasadačky? Akurát tak vo vašich snoch. Ale viete, že porady obchodníkov môžu byť naozaj cielené, inšpiratívne, zaujímavé, produktívne a že sa na ne môžu vaši zamestnanci tešiť? Je to naozaj možné! Porady sú navyše dôležitým komponentom pozitívnej obchodnej kultúry. Ak chcete podporiť interakciu, podporiť diskusiu a inšpirovať rast obchodných príležitostí, vyskúšajte si nasledujúce tipy.

1. To najlepšie

Vždy je dobré začať poradu pozitívnym tónom. Začnite napríklad tak, že svojich obchodníkov požiadajte, aby sa podelili o niečo, čo ich v uplynulom týždni potešilo alebo o niečo, na čo sú hrdí. Každý sa rád podelí o pozitívny vývoj a vy získate šancu pochváliť svojich kolegov za výsledky.

2. To najhoršie

Horšie je už, samozrejme, hovoriť o niečom, čo sa nevydarilo alebo čo nám nejde tak dobre, ako by sme chceli. Rovnako ako o dobrých veciach je dôležité – ak nie ešte dôležitejšie – hovoriť aj o tejto téme. Najhoršie je totiž príležitosťou, ako sa zlepšiť. To najhoršie zároveň znamená príležitosť zamyslieť sa. To najhoršie zároveň posilňuje fakt, že aj tí najlepší obchodníci sa musia neustále usilovať zlepšovať sa vo svojej práci. A nakoniec, tým najhorším si raz prejde každý z nás a konštruktívnej kritike sa nik nevyhne.

3. Dopady

Ak sa na “to najhoršie” pozrieme ako na príležitosť na zlepšenie, dopad bude prostriedkom na toto zlepšenie. Podporte svojich obchodníkov, aby opísali, ako sa usilujú pozitívne vplývať na svoje obchodné výsledky a ciele. Môže ísť o spoločnú snahu o návrat k nedoriešeným prípadom alebo o záväzok použiť určitú techniku predaja, ktorú sa naučili na školení alebo o to, ako využívajú poznatky získané z predchádzajúceho zlyhania. Zameranie sa na dopady posilňuje kultúru neustáleho zlepšovania a podporuje tímovú spolupráci a brainstorming.

4. Návrhy

Váš tím bude produktívnejší a aktívnejší, ak budú jeho členovia veriť, že prispievajú k celkovému úspechu vašej firmy. Skúste svoje porady zmeniť na živú debatu o návrhoch a ponúknite šancu všetkým, aby sa podelili o svoje nápady. Je to zároveň dobré záchytné lano pre všetky témy z rôznych kategórií. V tomto bode dokážete rozprúdiť naozaj dynamickú diskusiu.

5. Účasť

Nakoniec spravte z porady fórum pre všetkých obchodníkov, do ktorého sa môžu zapojiť s akýmikoľvek konkrétnymi problémami. Samozrejme, všetci máme mail a telefóny, takže, áno, vieme sa spojiť s kolegami, vždy keď chceme. Niekedy na to zabudneme. Alebo nám niekedy kolegovia zabudnú odpovedať. Alebo ide o niečo, čo sa týka len jedného alebo dvoch členov tímu, ale z diskusie o danej veci by mohol profitovať celý tím. Povzbudivá a explicitná účasť podporuje priamu a odbornú spoluprácu medzi dospelými. Samozrejme, tieto typy nie sú zázračné. Ide skôr o prostriedky inklúzie spolupráce konštruktívnej spätnej väzby a neustáleho zlepšovania, ktoré sú základom pozitívnej obchodnej kultúry.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap