Blog
Žilinský Startup Weekend: Miesto, kde sa inovatívne nápady menia na realitu
Žilinský Startup Weekend: Miesto, kde sa inovatívne nápady menia na realitu. Boli sme súčasťou žilinského Startup Weekend-u. Event podporuje nápady a učí mladých ľudí podnikať. Tento rok bol pre...
Obchodníčka Erika: Nepretržité vzdelávanie nám poskytuje zásadnú konkurenčnú výhodu.
Obchodníčka Erika: Nepretržité vzdelávanie nám poskytuje zásadnú konkurenčnú výhodu. Kreativita pri hľadaní riešení pre svojich klientov, vzdelávanie a budovanie dlhodobých vzťahov postavených...
Obchodníčka Evka: Aj keď je úsmev na začiatku telefonátu silený po chvíli sa premení na prirodzený
Obchodníčka Evka: Aj keď je úsmev na začiatku telefonátu silený po chvíli sa premení na prirodzenýVeselá a bezprostredná, no zároveň veľká profesionálka. To je naša Evka. Každý deň nás...
Obchodník Michal: Všetko sa dá, keď sa chce.
Obchodník Michal: Všetko sa dá, keď sa chce.Z odmietnutí si vziať ponaučenie, zodpovednosť a dochvíľnosť ako piliere vzťahu s klientom a pomoc kolegovi v každej situácii. To...
Obchodníčka Viktória: Neustále sa vzdelávaj, uč sa cudzie jazyky, neboj sa výziev a zmien.
Obchodníčka Viktória: Neustále sa vzdelávaj, uč sa cudzie jazyky, neboj sa výziev a zmien. Dôslednosť, spoľahlivosť a precíznosť – týmito vlastnosťami by sme opísali ďalšiu členku nášho...
Obchodníčka Martina: Motivuje ma pocit z dobre vykonanej práce, keď sú spokojní všetci zainteresovaní.
Obchodníčka Martina: Motivuje ma pocit z dobre vykonanej práce, keď sú spokojní všetci zainteresovaní. Balans medzi pracovnými povinnosťami a priestorom na ,,dobitie“ bateriek je pre prácu...
Obchodníčka Majka: Nepristupujeme ku klientom ako k číslam, záleží nám na osobitnom prístupe.
Obchodníčka Majka: Nepristupujeme ku klientom ako k číslam, záleží nám na osobitnom prístupe. Nenechá sa zlomiť odmietnutiami, nepremáha sa, keď to nejde. Majka je ostrieľaná obchodníčka, ktorej...
Netreba sa vzdávať pri neúspechu, nedá sa vyhovieť každému. Obchodníčka Evka nás motivuje svojim pozitívnym prístupom.
Netreba sa vzdávať pri neúspechu, nedá sa vyhovieť každému. Obchodníčka Evka násmotivuje svojim pozitívnym prístupom. Obchod vidí ako príležitosť priniesť trhu skvelé produkty a služby. Baví ju...
Obchodníčka Zuzka miluje vietor vo vlasoch, výzvy a tabuľky. Čo ju naučila práca v Deal Factory?
Obchodníčka Zuzka miluje vietor vo vlasoch, výzvy a tabuľky. Čo ju naučila práca v Deal Factory? Rozvíjať sa, vzdelávať sa, baviť sa. To sú základné body, ktoré by mal podľa Zuzky dodržať...
Ako s Deal Factory rastieme do sveta: 50 špičkových B2B obchodníkov a obchodné tímy v 5 krajinách sveta.
Ako s Deal Factory rastieme do sveta: 50 špičkových B2B obchodníkov a obchodné tímy v 5 krajinách sveta.Naši mentori nám často hovoria, že sme nevídane ambiciózni. Na rok 2023 sme si za cieľ...
6 nápadov, vďaka ktorým budú vaše obchodné porady naozaj hodnotné
6 nápadov, vďaka ktorým budú vaše obchodné porady hodnotnéChcete svoje obchodné porady presunúť na vyšší level? Prečítajte si naše tipy.1. Pozvite na poradu členov z iných tímovVáš obchodný tím...
Program porady obchodného tímu: Na čo nezabudnúť pri každej obchodnej porade
Program porady obchodného tímu: Na čo nezabudnúť Hoci program stretnutí jednotlivých obchodných tímov vyzerá vždy odlišne, ponúkame vám vzorový program obchodnej porady, ktorý môžete použiť pri...
Ako viesť efektívnu obchodnú poradu v 5 jednoduchých krokoch
Ako viesť efektívnu obchodnú poradu v 5 krokochPráve sa chystáte na poradu obchodného tímu, tak nech stojí za to! V prvom rade, na poradu prichádzajte načas a pripravení, bez ohľadu na to, koľko...
7 tém, ktoré by ste mali zahrnúť do svojich obchodných porád alebo prezentácie pre obchodníkov
7 tém, ktoré by ste mali zahrnúť do svojich obchodných porád alebo prezentácie pre obchodníkovNechoďte na poradu bez toho, aby ste mali jasno, o čom budete hovoriť. Ponúkame vám niekoľko tém, ktoré...
5 krokov pri príprave úspešnej porady obchodného tímu
5 krokov na prípravu úspešnej porady obchodného tímu1. krok: Zabezpečte, aby mala porada správny formát na diskusiuPorada má mať konkrétny účel a jasnú agendu, ktorá má tento účel naplniť. Ak sa...
Ako viesť poradu obchodného tímu
Ako viesť poradu obchodného tímu Po každej porade by sa mali vaši obchodníci cítiť motivovaní a mali by mať ambíciu dosiahnuť čo najlepšie výsledky. Ak to tak nie je, musíte niečo zmeniť. Program...
Dôležitosť obchodného telefonovania: Čo táto služba prináša vášmu biznisu?
Dôležitosť obchodného telefonovania: Čo táto služba prináša vášmu biznisu? Trh preskúmaný, klienti zacielení. Prichádza čas na obchodný telefonát. Často je to kľúčový moment pre uzavretie obchodu. V...
Čo naučili Klaudiu 3 roky v Deal Factory?
Čo naučili Klaudiu 3 roky v Deal Factory? Naučila si sa u nás niečo nové? Za tri roky práce v Deal Factory som sa naučila a spoznala toho naozaj veľa. Naučila som sa odmietnutia od klientov nebrať...
Dnešné nie môže byť zajtrajšie áno. To je jednou z vecí, ktoré sa v Deal Factory naučila obchodníčka Saška.
Dnešné nie môže byť zajtrajšie áno. To je jednou z vecí, ktoré sa v Deal Factory naučila obchodníčka Saška.Čomu si sa venovala pred nástupom do Deal Factory a prečo si chcela zmenu? Venovala som sa...
Obchodníčka Soňa miluje rozmanitosť svojej práce a pri dobrej hudbe sa popasuje aj s menej príjemnými úlohami.
Obchodníčka Soňa miluje rozmanitosť svojej práce a pri dobrej hudbe sa popasuje aj s menej príjemnými úlohami. Ako si sa dostala do DealFactory a čo Ťa lákalo prijať ponuku? Na pracovnú ponuku som...
Obchodníčka v tele rebelky, Petra, sa nebojí ťažkých výziev a obchodníkov motivuje, aby si verili.
Obchodníčka v tele rebelky, Petra, sa nebojí ťažkých výziev a obchodníkov motivuje, aby si verili.Aké sú pre Teba najlepšie výzvy v obchode, ktoré Ťa posúvajú vpred? Každé obchodné stretnutie je...
Obchodníčka Miška vie, že to najlepšie čo môže obchodník urobiť, je neprestať na sebe makať.
Obchodníčka Miška vie, že to najlepšie čo môže obchodník urobiť, je neprestať na sebe makať. Ako dlho sa venuješ obchodu a čo Ťa na obchodovaní baví? Obchodu sa venujem už viac ako 14 rokov. V mojom...
Ako na win-win dealy?
Ako na win-win dealy?Čo je lepšie ako uzavrieť deal, v ktorom sú spokojné obe strany? Všetci sú šťastní: vám sa podarilo dohodnúť zákazku, teší sa aj váš potenciálny klient. Čo viac si priať? Takéto...
Ako motivovať tím, ktorý pracuje na diaľku
Ako motivovať tím, ktorý pracuje na diaľkuPráca na diaľku je dnes už normou a nikam neodchádza. Až 98 % ľudí, ktorí pracujú na diaľku tvrdí, že chcú týmto spôsobom pracovať aj po pandémii. Otázkou...
Obchod je hra. A my hráme podľa pravidiel.
Obchod je hra. A my hráme podľa pravidiel.Obchodovanie je pre nás životným štýlom. Obchodovanie je pre nás vášňou. Obchodovanie je pre nás hrou. Nepoznáme stereotyp, neustále sa zlepšujeme,...
Vizuálne spracovanie hodnôt Deal Factory: Čo za tým stojí?
Vizuálne spracovanie hodnôt Deal Factory: Čo za tým stojí?Definovať si firemné hodnoty bol náročný ale zároveň príjemný proces. Tá náročnejšia časť však začala až po ich rozlúsknutí. Ako vizuálne...
Hodnoty obchodníkov Deal factory
Hodnoty obchodníkov Deal factoryNašim snom je vybudovať firmu, ktorá pomáha iným firmám rásť. Keď chceme pomáhať rásť iným, chceme rásť aj my vo vnútri firmy. Neustále sa zlepšujeme a investujeme do...
Vzdelávaním k trvalej informovanosti. Máme plán!
Vzdelávaním k trvalej informovanosti. Máme plán!Pri práci čerpáme z našich dlhoročných skúseností. Každá situácia, každý problém a každé riešenie nás vyformovalo na profesionálnych obchodníkov,...
Obchodník Jakub hľadá pozitíva v nepríjemných situáciách a útočisko v prírode.
Obchodník Jakub hľadá pozitíva v nepríjemných situáciách a útočisko v prírode. Čo Ťa v DealFactory baví a čo si sa tu naučil?Tých vecí, ktoré ma bavia je viac. V prvom rade je to celý tím DF a...
Obchodný tím pre vás, po novom aj v Poľsku!
Obchodný tím pre vás, po novom aj v Poľsku! Deal Factory otvára novú pobočku. Poľský trh sme si vybrali pre jeho stabilitu, silu a ekonomický rast. Ten je vhodný aj pre nás, no najmä pre našich...
Práca obchodníka je skôr životným štýlom: Dynamická Aďka sa pretancuje životom aj obchodom
Práca obchodníka je skôr životným štýlom: Dynamická Aďka sa pretancuje životom aj obchodomAko si sa dostala do Deal Factory? Hľadala si prácu obchodníčky?Vždy som vedela, že obchod je to, čo chcem...
6 rád ako pomôcť start-upom a menším podnikom vyrásť ( II. časť)
6 rád ako pomôcť start-upom a menším podnikom vyrásť ( II. časť)V minulom blogu sme predstavili prvých 5 stratégií na podporu rastu a dnes budeme pokračovať:1. Zlaďte predaj, výsledky a marketing...
5 rád ako pomôcť start-upom a menším podnikom vyrásť ( I. časť)
5 rád ako pomôcť start-upom a menším podnikom vyrásť ( I. časť)Máte skvelý produkt, o ktorom viete, že ho trh potrebuje a každý sa naň chce vrhnúť? Potenciálnych zákazníkov je neúrekom, ale váš...
Obchodník Peťo: Príval košickej energie s množstvom skúseností, nápadov, aktivít a chuťou posúvať sa vpred.
Obchodník Peťo: Príval košickej energie s množstvom skúseností, nápadov, aktivít a chuťou posúvať sa vpred.Kto si, čo si? Predstav sa nám.Moja pracovitosť, energia a chuť do života pochádza z Košíc,...
Obchodník Erik: Vďaka psychológii a svojim superschopnostiam dokáže vždy nájsť správne riešenie.
Obchodník Erik: Vďaka psychológii a svojim superschopnostiam dokáže vždy nájsť správne riešenie.Ako si sa dostal do DealFactory?Bolo to veľmi veľa okolností naraz. Hľadal som niečo, kde by som mohol...
Obchodníčka Klaudia: Vždy pripravená. Na hory, stretnutia aj úspešný obchod.
Obchodníčka Klaudia: Vždy pripravená. Na hory, stretnutia aj úspešný obchod.Odkiaľ pochádzaš a ako si sa dostala do Deal factory?Pochádzam z Kysúc. Mám veľmi rada toto prostredie, ktoré nám ponúka...
3 spôsoby, akými pandémia naštartovala budúcnosť v oblasti predaja
3 spôsoby, akými pandémia naštartovala budúcnosť v oblasti predajaV dnešnom článku sa pozrieme na 3 trendy, ktoré pandémia urýchlila. Čo predstavujú pre obchodníkov?1. trend: Obchodníci potrebujú...
Čo nesmie chýbať dobrému obchodníkovi?
Čo nesmie chýbať dobrému obchodníkovi?Nájsť dobrého obchodníka je ako hľadať ihlu v kope sena. Obchodníkov je málo a tí kvalitní sú väčšinou už obsadení. Spísali sme pre Vás 4 rady, ako vybrať toho...
7 tipov na vytvorenie efektívneho rozvrhu pri práci z domu
7 tipov na vytvorenie efektívneho rozvrhu pri práci z domu1. Nastavte si bežnú rannú rutinu Keď pracujete v kancelárii, máte automaticky nastavenú vlastnú rutinu. Vstanete, sadnete do auta a idete...
Poznáte 4 tipy ako uspieť v presviedčaní a predať viac?
Poznáte 4 tipy ako uspieť v presviedčaní a predať viac?1. Nikdy nezabudnite na to, že váš biznis je dobrý Jednou zo základných stratégii ako uspieť v presviedčaní a v samotnom predaji je pamätať si,...
Neprestávajte obchodovať. Firmy stále kupujú kvalitné riešenia!
Covid doba neteší nikoho z nás. Čakáme na lepšie výsledky, uvoľňovanie opatrení. Túžime po živote pred Covidom. Medzičasom však nemôžeme čakať, že k nám zákazníci prídu len tak. Musíme pochopiť...
SALES E-MAILS SECRETS: Predmet e-mailu zvyšuje konverzie čitateľnosti o 20%
Kedykoľvek posielate obchodné emaily, nezabudnite sa poriadne zamyslieť nad predmetom e-mailu, ktorý posielate. Predmet emailu má kľúčový význam a zásadne ovplyvňuje otvoriteľnosť emailov. Dajte...
7 rád ako získať viac zákazníkov
Podnikatelia často uvažujú nad tým ako rásť. Kde hľadať nových zákazníkov a ako ich osloviť? Táto otázka sa nám opakuje tak často, že sme spísali pár odporúčaní. Tu je pár jednoduchých rád, ktoré...
10 tipov pre obchodníkov v teréne počas pandémie
Prečítajte si našich 10 tipov, ako sa správať počas týchto náročných dní. Odporúčania, s ktorými by sa mal zoznámiť každý obchodník. 1. Buďte skromní Vezmite si so sebou vlastný obed, čaj/kávu a...
Inšpirácia mesiaca: Refresher
Prečítajte si inšpiráciu z prostredia najznámejšieho online magazínu zameraného primárne na mladšiu generáciu REFRESHER. 1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? Refresher je lídrom na slovenskom...
Ako budovať vzťahy s rúškom na tvári
Neverbálna komunikácia je na pracovisku mimoriadne dôležitá. Je jedno, či sa snažíte predať auto alebo chcete zahviezdiť na pracovnom pohovore. V dobe pandémie je neverbálna komunikácia zakrytá...
16 pozitívnych afirmácií, ktoré by mal poznať každý obchodník
Úspešný obchodníci sa musia veľmi rýchlo naučiť, ako si zachovať pozitívny prístup a ako sa obrniť pred odmietnutím.Táto práca si vyžaduje zanietenie, usilovnosť, čas a odhodlanie. Niekedy vám v tom...
Tipy na zachovanie si správneho prístupu
Obchodníci sú z povahy optimisti, ktorí veria, že každú prezentáciu uzavrú úspešne. Často však musia čeliť tvrdej realite a nenávidenému slovíčku „Nie“. To slovo nechce počuť žiadny obchodník. V...
11 tém, ktoré NAOZAJ ocenia vaši obchodní zástupcovia na poradách (2. časť)
Chcete zlepšovať zručnosti svojich obchodných zástupcov a viesť efektívne porady? Ponúkam vám 11 skvelých tipov, ktorými svojich obchodných zástupcov naozaj zaujmete. V našom prvom článku sme si...
11 tém, ktoré NAOZAJ ocenia vaši obchodní zástupcovia na poradách (1. časť)
Chcete zlepšovať zručnosti svojich obchodných zástupcov a viesť efektívne porady? Ponúkam vám 11 skvelých tipov, ktorými svojich obchodných zástupcov naozaj zaujmete. Keby vaše porady neboli...
Inšpirácia mesiaca: ERNEST.TO
1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? Sme inžinieri srdcom aj dušou. Viac ako 10 rokov pomáhame budovať softvér pre množstvo zaujímavých spoločností v rámci EU a USA. Po práci na toľkých skvelých...
Inšpirujte svoj tím: 5 tipov pre vašu najbližšiu tímovú prácu
Porada!!! Už vidíte, ako vaši obchodníci nadšene bežia do zasadačky? Akurát tak vo vašich snoch. Ale viete, že porady obchodníkov môžu byť naozaj cielené, inšpiratívne, zaujímavé, produktívne a že...
Ako pomôcť svojim zamestnancom nájsť balans medzi pracovným a osobným životom (2. časť)
V predošlom blogu sme sa venovali pracovnému balansu a dnes budeme v tejto téme pokračovať. Povieme si ďalšie rady a tipy ako nájsť rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Buďte vzorom Ako...
Ako pomôcť svojim zamestnancom nájsť balans medzi pracovným a osobným životom (1. časť)
Túto tému som už rozoberala v jednom z blogov, no keďže mala veľký úspech, vrátim sa k nej ešte aj dnes. Lepšia rovnováha medzi pracovným a súkromným životom vašich zamestnancov môže byť prínosom...
Obchodný tím bez obchodnej stratégie nemôže fungovať
Obchodná stratégia v obchodnom tíme nesmie chýbať. Je to akoby hrali hudobníci bez nôt, len tak ako im to napadne. Nemusí to vždy znamenať zlé výsledky, avšak ako to už poznáme zo sveta dát, je...
Ovládanie reči tela – dôležitá zbraň v arzenáli obchodníkov (2.časť)
Minulý blog sme sa venovali reči tela a v dnešnom blogu budeme v tejto téme pokračovať. Pozrieme sa na ďalšie časti tela a na to, čo...
Ovládanie reči tela – dôležitá zbraň v arzenáli obchodníkov (1.časť)
Ako obchodník by ste sa popri počúvaní slov svojho potenciálneho zákazníka mali usilovať „počúvať“ aj reč jeho tela. Keď vidíte, že sa niekto usmieva, inštinktívne viete, že je šťastný (alebo vám...
3 riešenia na zvýšenie počtu reakcií odložených hovorov
Svojim obchodníkom vždy hovorím, že žiadať ľudí o to, aby vám zavolali späť je bezohľadné. Bez ohľadu na hodnotu, či dôvod, je to proste katastrofa. Vezmite si, čo si asi v takom prípade...
Syndróm vyhorenia a ako ho odhaliť vo vašom tíme
Predaj je vysoko spoločenská činnosť orientovaná na zákazníka. Je často veľmi stresujúca. Ako dokážete určiť abnormálnu úroveň stresu, keď už sami pracujete v...
Ako ovládať svoje emócie pri predaji
Momentálne je mnoho ľudí na svete v strese. Niektorí z nás čelia koronavírusu a súvisiacej kríze a boja sa o priateľov a rodinu. Iní zas riešia úplne novú pracovnú situáciu. Človeka dokáže veľmi...
6 spôsobov použitia platformy LinkedIn pri Network Marketingu
Ste úplný nováčik v marketingu alebo ste skúsený profesionál? Pomocou siete LinkedIn môžete získať potenciálnych zákazníkov, vybudovať si povedomie o značke a...
4 výhody videí v oblasti predaja
Všetci v tejto kríze hľadáme riešenia, ktoré vedú k získaniu zákaziek. Hľadáme niečo, čo nás odlíši od všetkých správ, e-mailov a vecí ostatných obchodníkov, ktorí tiež neprestávajú oslovovať...
UZATVORENIE DEALU: Ako ukončiť obchod a získať zákazníka!
Často sa na našich školeniach pre obchodníkov stretávame s otázkou: Ako uzavrieť obchod? Ako ukončiť stretnutie a získať klienta? Spísali sme pár rád ako sa to dá urobiť. Je viac spôsobov, ktoré sú...
Ako osloviť rôzne skupiny zákazníkov v čase krízy
V minulom blogu sme si pomocou šikovnej tabuľky rozdelili zákazníkov do skupín podľa zmeny ich správania v čase krízy. Keď už vieme, do ktorej skupiny naši klienti patria, ako ich môžeme osloviť?...
Poznaj svojich zákazníkov, najmä v kríze
Kľúčovou stratégiou v období krízy je poznať svojich zákazníkov a to, ako sa môžu meniť V kríze sa menia postoje aj správanie zákazníkov, preto je na prvom mieste vždy ANALÝZA: Kto vypadol? Kto...
Pravidlo na zvyšovanie konverzií: Prinášajte riešenia
Obchodníci to dnes tiež nemajú jednoduché. Všade kam sa dovoláte počujete rovnakú story. Nemáme záujem o nové riešenia, aktuálne znižujeme náklady, kde sa dá. Najlepšou stratégiou je byť "must", nie...
Moji najobľúbenejší obchodníci na Slovensku
Aktuálna ekonomická situácia je pre mnohé firmy nepriaznivá. Mnohí zamestnanci aj majitelia firiem sú v strese. Dnes možno viac ako inokedy je dôležité ako fungujú firmy ako tím. Ako vedia zamakať v...
7 rád ako urobiť kvalitné online demo
Aktuálna situácia nás núti predávať online. Musíme sa prispôsobiť. Upravujeme obchodné stratégie, oslovujeme väčší počet zákazníkov. Snažíme sa dohodnúť, čo najväčší počet obchodných online...
Neprestávajte obchodovať! Upravte svoj obchodný proces
Mnohí podnikatelia sa obávajú ako potenciálna kríza ovplyvní ich život. Či im zákazníci ostanú. Či budú mať z čoho platiť zamestnancov. Mnohí nám píšete ako sa nám s obchodovaním posledné dni darí....
Skúsenosti po 4 rokoch obchodovania na Slovensku (2. časť)
Pokračovanie blogu o tom, čo sme sa v B2B naučili, aký je náš trh a ako reaguje. Cieľom je poradiť zakladateľom firiem a obchodníkom vyhnúť sa chybám pri obchodovaní. Možno naše skúsenosti...
Skúsenosti po 4 rokoch obchodovania na Slovensku (1. časť)
Prvá obchodná agentúra oslavuje 4 roky pôsobenia. Za 1460 dní sa Deal Factory podarilo vybudovať sieť kvalitných obchodníkov. Predávať pre vášnivých zakladateľov menších firiem či korporácií. Merať...
6 dôvodov prečo pracovať v Deal Factory
1. Flexibilný pracovný čas Chodíš doobeda trénovať na svoj prvý maratón? Staráš sa o svoje dieťa popri práci? Alebo len miluješ voľnosť?Môžeš oslavovať lebo u nás dostaneš slobodu. Stretnutia s...
Inšpirácia mesiaca: Miroslav Dreveňák z Kros
1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? Naša firma sa snaží zjednodušovať prácu malým firmám a živnostníkom formou softvérových riešení. Ako firma sme tu už...
Dobrý obchodník je zázrak: Kde ho nájsť?
Nájsť dobrého obchodníka je ako hľadať ihlu v kope sena. Ak nie ešte ťažšie. Firmy obchodníkov potrebujú, dobrých je však málo. Hľadanie, motivovanie či získanie kvalitného obchodníka môže byť...
TOP obchodníci sveta: Koho sledovať a od koho sa inšpirovať v oblasti predaja
Chcete dohadovať viac stretnutí? Skracovať obchodný proces? Zvyšovať obchodné výsledky? Ako to však dosiahnuť rýchlejšie a efektívnejšie? Inšpirujte sa svetovými obchodnými hviezdami, ktoré...
Prečo je obchodovanie cool
Obchod na Slovensku nie je veľmi obľúbený. Keď sa opýtate žiakov na strednej škole, kto z nich chce byť obchodníkom, málokto zdvihne ruku. Obchodníka pritom potrebuje väčšina firiem. Profesia je...
7 chýb, ktoré ti ukáže obchodná agentúra
Firmy sú jedinečné. Produkty sú rôzne. Obchodníci však v monhých prípadoch opakujú rovnaké chyby. Či už ide o softvérovú firmu alebo predajcov tovaru. Spísali sme chyby, s ktorými sa u klientov...
Prvý predajný blog od Deal Factory
Predaj a predajné zručnosti sú pre firmy kľúčové. Všetci to vieme, skoro nikto to nerieši. Či už ide o začínajúci startup alebo úspešnú korporáciu. Predaj v našich končinách nie je veľmi obľúbený....