Inšpirácia mesiaca: ERNEST.TO

1. S čím podnikáte a aký je Váš príbeh? 

Sme inžinieri srdcom aj dušou. Viac ako 10 rokov pomáhame budovať softvér pre množstvo zaujímavých spoločností v rámci EU a USA. Po práci na toľkých skvelých produktoch musí nevyhnutne prísť nápad a túžba postaviť niečo vlastné.

Produkt Ernest.to je určený pre motoristov a pneuservisy. Naším cieľom je vytvoriť marketplace, kde sa tieto dve strany môžu stretnúť a vzájomne spolu interagovať.

Roky sme písali kód pre Android, web či backend. Len nedávno sme však začali skutočne “pracovať na produkte”. Spolupracujeme s množstvom úžasných ľudí a vyhliadky sa začínajú zlepšovať.

ernest.to

2. Čo je jedinečné na Vašom produkte / službe?

Veľmi zjednodušene je Ernest.to rezervačný systém pre pneuservisy a podobné prevádzky v automotive segmente. My ale veríme, že je omnoho viac, a že spustí digitálne obrodenie v segmente, ktorý to viac ako nutne potrebuje.

Snažíme sa rezervácie sprístupniť širokému spektru zákazníkom tým, že rozširujeme možnosti ako sa objednať. Medzi tieto patria online objednávky z webu prevádzky, alebo cez mobilný telefón skenovaním QR kódov ale aj prostredníctvom kioskov či cez sociálne siete. Všetky tieto objednávky končia v jednotnom a ucelenom systéme a vraciame ich motoristom späť vo forme prehľadného poradovníka. Už nikdy sa Vám nestane aby ste nevedeli kedy presne sa dostanete na rad a či ešte stíhate kávičku alebo nie.

3. Aká je cieľová skupina, ktorú chcete osloviť?

Vo fáze 1, v ktorej sa aktuálne nachádzame, sa sústredíme na B2B sektor a teda konkrétne spoločnosti ponúkajúce pneuservisné služby. Pre našich zákazníkov sme pripravili množstvo doplnkov pre uľahčenie interných procesov, šetrenie nákladov a v neposlednom rade zjednotenie komunikačného kanálu so svojimi zákazníkmi.

Vďaka Deal Factory komunikujeme s najväčšími sieťami pneuservisov na Slovensku a v Česku.

4. Prečo je pre Vás obchod dôležitý? 

Obchod je pre nás alfou a omegou. Po zohľadnení typológie našej cieľovej skupiny sme vyhodnotili priamy obchod ako najefektívnejší spôsob konverzie. Je pre nás viac ako dôležité dôsledne počúvať potreby našich potenciálnych klientov a vyrábať systém na mieru tak aby ideálne zapasoval do danej domény.

5. Čo je na podnikaní najťažšie a najkrajšie?

Progres, pokrok, vývoj, akokoľvek to nazveme, je to najdôležitejšie a zároveň najkrajšie čo v podnikaní môžete zažiť. Fakt, že dnes sme oveľa ďalej ako sme boli pred mesiacom je základný motivátor do ďalšej práce.

Ak by sme ale mali vypichnúť našu filozofiu, ktorú som osobne prebral od vynikajúceho človeka, s ktorým doteraz spolupracujeme, vyjadrili by sme ju jedným slovom: Empatia. Skutočne pochopiť situáciu zákazníka, kolegu, zamestnanca či partnera je najťažší oriešok, ktorý keď sa rozlúskne zabezpečí vynikajúce vzťahy a vynikajúci biznis.

6. Akú radu by ste dali svojmu mladšiemu ja?

Nesnaž sa vyriešiť všetky problémy sám. Nerob unáhlené závery. Nikdy sa neuspokoj s vlastným neodborným názorom. Sústavne hľadaj šikovných ľudí a uč sa od profíkov.

A niečo uchopiteľnejšie… early feedback. Vždy buduj produkt so svojimi potenciálnymi zákazníkmi od samého začiatku.

7. Čo sa Vám páči na službách Deal Factory?

Pre veľké množstvo firiem je obchod sezónnou záležitosťou a preto myšlienka outsourcovať obchod je z tohto hľadiska vynikajúca. Ak to spojíme s perfektným prístupom k zákazníkovi a dokonalým know how v remesle dostaneme z tejto rovnice Deal Factory.

Zo spolupráce s Deal Factory dostávame ako startup to najdôležitejšie – rozhovory, stretnutia, kontakty. Naši potenciálni zákazníci počujú o nás a my počúvame ich a tým sme vybudovali základ pre úspešné spolupráce. Čaká nás ešte dlhá cesta, ale posunúť obchod profíkom bolo jedným z našich najlepších rozhodnutí.

8. Aké sú Vaše plány na najbližšie mesiace?

Naďalej pokračujeme v obchodných stretnutiach a zapracovávame pripomienky od zákazníkov. Po dosiahnutí kritickej masy v segmente B2B plánujeme kampane na oslovenie motoristov. Je pred nami množstvo výziev v rôznych oblastiach ale robíme všetko pre to aby sme už v nasledujúcom roku prezuli všetci cez platformu Ernest.to. Držte palce.

Ak sa Vám nedarí nájsť dobrého obchodníka, pokojne si vyberte z tých našich. Naši obchodníci sú talentovaní, vyškolení a majú skúsenosti s obchodom. Ušetríte tak čas pri hľadaní, zaúčaní a manažovaní obchodného tímu. Napíšte nám mail na katka@dealfactory.sk a radi Vám o nich povieme viac

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap