Neprestávajte obchodovať! Upravte svoj obchodný proces

Mnohí podnikatelia sa obávajú ako potenciálna kríza ovplyvní ich život. Či im zákazníci ostanú. Či budú mať z čoho platiť zamestnancov. Mnohí nám píšete ako sa nám s obchodovaním posledné dni darí.

Darí sa nám fajn. Je to o niečo ťažšie, avšak obchodovať sa dá. Dohadovať stretnutia nie je problém. Stretávame sa s klientami výlučne online. Používame moderné technológie a prospekty s tým nemajú problém. Ponúkame online demá a free trials. Až na pár výnimiek sme sa s problémom nestretli.

Spísali sme pár rád, ktoré nám zatiaľ v obchodovaní počas izolácie fungujú. Obchodovanie je dlhodobý proces a jeho zastavenie počas krízy môže ovplyvňovať výsledky firmy aj dlho po skončení krízy. Naša rada teda znie: Neprestávajte obchodovať, upravte svoj obchodný proces aktuálnej situácii.

Tu je pár rád ako na to:

  1. Zvýšte počet oslovených klientov mesačne.
  2. Upravte cieľovú skupinu podľa toho, ktoré firmy neriešia existenčnú otázku.
  3. Osobné stretnutia vymeňte za online stretnutia.
  4. Napíšte zrozumiteľný návod ako sa klient môže pripojiť na online hovor.
  5. Využite čas zamestnancov, ktorí pracujú z domu (možno sú paradoxne menej busy ako bežne).
  6. Používajte profesionálne nástroje na online komunikáciu. Vopred si otestujte mikrofón a kameru.
  7. Nezabúdajte na prvý dojem aj pri online komunikácii. Dodržujte dresscode.
  8. Komunikujte zreteľne benefity produktu či služby.
  9. Vytvorte si kvalitný referenčný program. (Ak neviete ako na to, radi poradíme).
  10. Posielajte pravidelne follow ups.
  11. Ponúknite klientom niečo navyše, odmeňte ich za nákup

Situácia v obchodnom svete nie je ľahká. My v Deal Factory veríme, že tvrdou a poctivou prácou a snahou navyše výsledky dosiahneme.

Odporúčame teda aj vám, neprestávajte obchodovať, ale makajte viac.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap