Ako motivovať obchodný tím k dosahovaniu lepších výsledkov

Ako motivovať obchodný tím k dosahovaniu lepších výsledkov

Každý manažér chce, aby jeho obchodný tím dosahoval čo najlepšie výsledky. Motivácia však nie je len o bonusoch – je to o správnom prístupe, firemnej kultúre a efektívnej organizácii práce.

1. Jasné ciele a očakávania

Obchodníci potrebujú vedieť, čo sa od nich očakáva. Firmy, ktoré definujú jasné predajné ciele, majú až o 22 % vyššiu produktivitu predajcov.

2. Efektívna komunikácia

Otvorená komunikácia medzi vedením a obchodníkmi zvyšuje angažovanosť. Pravidelný feedback pomáha obchodníkom lepšie pochopiť svoje silné a slabé stránky.

3. Finančné aj nefinančné benefity

Motivácia nie je len o peniazoch. Úspešné firmy kombinujú finančné odmeny s kariérnym rastom, uznaním a flexibilitou.

4. Správni ľudia na správnom mieste

Najväčším problémom v predaji nie je vždy motivácia, ale nesprávny výber obchodníkov. Ak chcete mať výkonný tím, potrebujete skúsených obchodníkov, ktorí rozumejú predaju.

📌 Deal Factory vám poskytne obchodníkov, ktorí majú drive a skúsenosti, vďaka ktorým budú vaše predaje rásť.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap