Ako správne merať a analyzovať výkonnosť obchodného tímu

Ako správne merať a analyzovať výkonnosť obchodného tímu

Mať obchodný tím je jedna vec. Vedieť, ako merať jeho výkonnosť, je druhá. Ak nemáte správne metriky, neviete, či váš tím skutočne funguje.

1. Počet uzatvorených obchodov

Najzákladnejší ukazovateľ – koľko obchodov dokáže váš tím uzavrieť za mesiac alebo štvrťrok.

2. Priemerná hodnota obchodu

Nie každý obchod má rovnakú hodnotu. Ak sa obchodníci sústredia len na malé predaje, celkový obrat môže stagnovať.

3. Dĺžka predajného cyklu

Čím kratší čas medzi prvým kontaktom a uzatvorením obchodu, tým lepšie.

4. Konverzný pomer

Koľko kontaktov sa premení na skutočných zákazníkov? Ak je číslo nízke, niečo v procese nefunguje.

📌 Ak chcete zlepšiť výkonnosť obchodného tímu, potrebujete nielen správne metriky, ale aj skúsených obchodníkov. Deal Factory vám ich poskytne!

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap