Obchodníčka Michaela: Záplava optimizmu, energie a nadšenia z každej novej skúsenosti.

Obchodníčka Michaela:  Záplava optimizmu, energie a nadšenia z každej novej skúsenosti.

Ako si sa dostala do DealFactory?

Do Deal Factory som sa dostala v období, keď som ukončila vysokú školu. Vedela som, že chcem ostať v Žiline a pracovať tu, pretože mám veľmi rada prostredie Malej Fatry, ktorá ponúka veľa možností na popracovné aktivity. Mapovala som pracovný trh, až som dostala odporúčanie skúsiť šťastie v DF. Vždy som chcela mať akčnú prácu, v ktorej sa nebudem nudiť, preto ma ponuka zaujala. A veru sa tu nenudím, naučila som sa veľa nových a užitočných vecí. Dnes som veľmi rada za príležitosť byť súčasťou kolektívu skvelých ľudí.

Aké sú tvoje super schopnosti?

Som veľmi akčná a energická, takže musím neustále niečo robiť. Mojou najväčšou vášňou sú hory a s nimi spojená turistika. Je to pre mňa relax a trošku únik z každodennej reality. Celkovo mám rada pohyb a športy. Veľmi rada cvičím, hlavne keď na sebe konečne vidím výsledky. 🙂 Tiež mám rada tanec, ktorému som sa venovala aj v minulosti. V podstate žiadnej aktivite nepoviem nie, pretože rada skúšam nové veci a do všetkého idem s nadšením.

Čo ťa láka na práci obchodníka?

Úplne najviac zaujímavá na obchode je tá možnosť spoznať veľké množstvo ľudí. Za čas strávený v DF som sa stretla so zaujímavými ľuďmi, ktorí ma nejakým spôsobom inšpirovali. Som veľmi komunikatívna osoba, takže som konečne mohla uplatniť túto moju vlastnosť v praxi. Obchodovanie mi tiež pomohlo prehĺbiť komunikačné schopnosti a nájsť odpoveď na všetko v každej situácii.

Čo ťa na obchodovaní najviac nebaví a ako s tým bojuješ?

Niekedy sa musím dlhšie odhodlávať na telefonickú komunikáciu s potenciálnymi klientmi. Je veľmi dôležité nenechať sa odradiť. Tak, ako ja môžem mať niekedy nie najlepšiu náladu, tak aj klienti nemusia mať práve svoj deň. Vždy sa pozitívne naladím. Častokrát mi k tomu pomáhajú aj moje kolegyne, ktoré ma naladia na tú správnu vlnu. 🙂 Jednoducho si poviem, že všetci sme len ľudia a keď nevyjde jeden telefonát, určite sa podarí ďalší.

Čo by si odporučila novým obchodníkom?

Určite nebáť sa veľa pýtať. Je úplne prirodzené mať nedostatky, veď nikto nie je dokonalý. Na to, aby obchodník správne uchopil produkt/ službu a vedel to kvalitne obchodovať, sú potrebné pevné základy. Je dôležité odhodiť hanbu bokom a pýtať sa čo najviac. Nasať čo najviac informácií ako špongia, ktoré môže prezentovať ďalej, aby ho nezaskočila žiadna doplňujúca otázka.

S ktorým z tvojich klientov ťa aktuálne baví najviac obchodovať?

Nemôžem povedať, že som mala alebo mám obľúbeného klienta, pretože každý klient bol iný. So všetkými klientmi mám len pozitívne skúsenosti a veľmi priateľské vzťahy.

Odporúčané články:

Copy link
Powered by Social Snap